Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
BNP Paribas Bank Polska
Data aktualizacji: 2021-10-04
Badacz ilościowy Customer Experience
Nr ref. 283497-14136368
Warszawa, mazowieckie
Bankowość
Data aktualizacji: 2021-10-04
BNP Paribas Bank Polska
Badacz ilościowy Customer Experience

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

BNP PARIBAS Bank zmieniającego się świata
Badacz ilościowy Customer Experience
miejsce pracy: Warszawa
Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w instytucjach finansowych lub ubezpieczeniowych lub doświadczenie w pracy w agencji badań rynkowych przy realizacji projektów dla klientów z branży finansowej lub ubezpieczeniowej;
  • Doświadczenie w badaniach ilościowych, mile widziane – w badaniach jakościowych;
  • Umiejętność prowadzenia prezentacji;
  • Znajomość trendów w zakresie CX, badań rynku;
  • Kompetencje związane z łączeniem informacji z różnych źródeł;
  • Język angielski minimum B2.
  • Mile widziane doświadczenie z metodologią Agile, Design Thinking, Design Sprint, Journey Mapping.

Charakter
Twojej pracy
  • Współpracę z agencjami badawczymi przy realizacji badań - od tworzenia założeń, poprzez koordynację realizacji, aż po raportowanie wyników;
  • Analizowanie doświadczeń oraz ścieżek Klientów;
  • Tworzenie rozwiązań poprawiających doświadczenia Klientów;
  • Formułowanie wniosków i rekomendacji w oparciu o wyniki badań i inne dostępne źródła głosu Klienta;
  • Poszukiwanie i wdrażanie nowych źródeł wiedzy o Klientach (wewnętrznych i zewnętrznych);
  • Wspieranie innych obszarów w banku przy wypracowywaniu rozwiązań, komunikacji oraz planowaniu i realizacji inicjatyw proklienckich w oparciu o głos Klienta;
  • Współtworzenie kultury zorientowanej na Klienta, z uwzględnieniem strategii Customer Experience.
Masz jak w Banku
  • Pracę w solidnej, międzynarodowej organizacji;
  • Umowę o pracę;
  • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
  • Możliwość pracy zdalnej;
  • Lokalizacja biura: Centrala, Warszawa ul. Kasprzaka 2.
  • Szansę na rozwój kariery zawodowej i awans;
  • Wsparcie całego zespołu, wspieramy się nawzajem i dzielimy wiedzą;

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
ZNIŻKI W BNP PARIBAS
Korzystaj, bo jesteś u siebie.
PRACUJ Z CHARAKTEREM
Poziom stanowiska
Specjalista
Poziom stanowiska
Specjalista