


BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
Twój charakter:
- doświadczenie w obszarze analizy danych, analizy biznesowej, Business Intelligence lub controllingu;
- praktyczne umiejętności tworzenia zapytań do baz danych (zwłaszcza SQL);
- doświadczenie w pracy na narzędziach analitycznych klasy IBM SPSS / SAS lub podobnych;
- umiejętność prezentowania wyników analiz w formie zrozumiałej dla partnerów biznesowych oraz formułowania rekomendacji biznesowych wynikających z danych;
- wykształcenie wyższe (statystyka, ekonomia, finanse i bankowość);
- analityczne myślenie - skłonności do drążenia danych, zadawania pytań i szukania odpowiedzi, wyciągania wniosków, poszukiwania zależności;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Mile widziane:
- znajomość narzędzi programistycznych, np. Python (IPython, Jupiter, Notebooks) lub R (R Shiny);
- umiejętność wizualizacji danych (np. Tableau, Targit, Canva, Power BI, Pakiet Office);
- doświadczenie w branży bankowej.
Twojej pracy
Charakter Twojej pracy:
- wykonywanie analiz danych (praca na dużych zbiorach danych z wykorzystaniem zaawansowanych zapytań) ukierunkowanych na dostarczanie pomysłów i rozwiązań biznesowych wspierających budowanie wartości klientów;
- inicjowanie własnych koncepcji analitycznych, w tym: wykorzystywania technik analitycznych i statystycznych, zastosowania modelowania danych oraz wiedzy ekonometrycznej i statystycznej;
- sporządzanie rekomendacji biznesowych na podstawie przeprowadzonych analiz efektywności kampanii (modyfikacja działań, kanałów i ofert w celu zwiększania efektywności);
- przygotowywanie dedykowanych raportów kampanii dla poszczególnych kanałów
- udział w projektach rozwojowych środowiska CRM, kampanii Real Time Marketing (RTM), hurtowni danych oraz w strategicznych projektach klasy Data Analytics;
- przygotowywanie i wykorzystywanie zebranych danych do kreowania kampanii, batch oraz RTM (Real Time Marketing).
Masz jak w banku:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
- Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
- Możliwość pracy zdalnej;
- Lokalizacja biura: Centrala, Warszawa ul. Kasprzaka 2.
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:
