Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z siedzibą we Wrocławiu, poszukujemy kandydatów na stanowisko
Opis stanowiska:
- wsparcie w zakresie przetwarzania pełnego cyklu życia pracowników: rekrutacji, onboardingu, danych pracowników, transferu, płac, offboardingu lub listów referencyjnych, wynagrodzeń i benefitów,
- doradzanie partnerom wewnętrznym i zewnętrznym w sprawach związanych z zasobami ludzkimi zgodnie z odpowiednimi procedurami,
- dostarczanie wysokiej jakości usług w celu wspierania lokalizacji biznesowych i klientów,
- identyfikowanie i wdrażanie potencjalnych usprawnień procesów i treści, w tym infrastruktury samoobsługowej i automatyzacji.
Wymagania:
- umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej w języku francuskim na poziomie B2-C2(poziom znajomości języka wpływa na wysokość dodatków do wynagrodzenia),
- dobra znajomość języka angielskiego do komunikacji wewnętrznej,
- silna orientacja na klienta i usługi, jak również zaangażowanie w opracowywanie kreatywnych rozwiązań,
- umiejętność samodzielnego zarządzania pracą pod presją czasu, w szybko zmieniającym się środowisku,
- umiejętności rozwiązywania problemów, dbałość o szczegóły i analityczne podejście z umiejętnością ustalania priorytetów,
- biegłość w obsłudze MS Office,
- dyplom ukończenia studiów,
- udokumentowane doświadczenie w obszarze HR/obsługi klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferta obejmuje:
- pracę pełną wyzwań w profesjonalnym i międzynarodowym środowisku,
- możliwość zdobycia umiejętności, wiedzy i doświadczenia, wraz z wysoce poszukiwanymi na rynku specjalistami,
- zewnętrzne i wewnętrzne programy szkoleniowe,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
- zestaw pakietów socjalnych.