Nr ref.: KwF/DFS/ZR
Twój zakres obowiązków
-
Rejestracja, dekretowanie i księgowanie dokumentów w systemach księgowych
-
Księgowanie w systemie ICBS
-
Rozliczenie delegacji i wydatków pracowniczych
-
Ewidencja środków trwałych
-
Analiza i uzgodnienia kont księgowych
Nasze wymagania
-
Znajomość pakietu Office (w szczególności Excel)
-
Praktyczna znajomość zasad rachunkowości
-
Doświadczenie w pracy z dużą ilością dokumentów i informacji
-
Dobra organizacja pracy własnej
-
Zdolności analityczne, skrupulatność
To oferujemy
-
Umowę o pracę
-
Przyjazną atmosferę oraz wsparcie ze strony przełożonego
-
Interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznym otoczeniu biznesowym
-
Powierzchnie biurowe dostosowane do zasad dystansu społecznego
-
Dogodna lokalizacja - nieopodal stacji Metro Pole Mokotowskie
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- karta MultiSport
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!