Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Menedżer dr. Zarządzania Doświadczeniami Klienta

Kierownik/Manager

Pełny etat

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty
BNP PARIBAS Bank zmieniającego się świata
Menedżer dr. Zarządzania Doświadczeniami Klienta
miejsce pracy: Warszawa
Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • doświadczenie w prowadzeniu projektów;
  • znajomość tematyki i terminologii zarządzania projektami (mile widziane: certyfikaty Prince2 lub PMI, Agile);
  • wiedza z zakresu zasad zarządzania jakością obsługi Klienta oraz badań satysfakcji;
  • znajomość koncepcji „Customer Experience";
  • angielskiego minimum B1;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • rozwinięte umiejętności analityczne;
  • umiejętność pracy z dużą ilością danych;
  • otwartość, kreatywność oraz samodzielność;
  • nastawienie na osiągnięcie celu;
  • wykształcenie wyższe.

Charakter
Twojej pracy
  • opracowanie i wdrażanie strategii obsługi Klientów korzystając z dostępnych analiz i badań satysfakcji;
  • wspieranie jednostek operacyjnych w zakresie planowania inicjatyw pro-klienckich, na podstawie analizy zebranego „głosu Klienta";
  • prowadzenie projektów pro-klienckich (PMO) oraz uczestniczenie w wybranych projektach;
  • analizowanie rynku oraz wdrażanie i monitorowanie zmian w procesach i standardach obsługi Klienta;
  • rekomendowanie oraz monitorowanie rozwiązań wpływających pozytywnie na budowę zadowolenia Klientów z usług i produktów Banku;
  • rekomendowanie działań rozwojowych dla pracowników w zakresie poprawy jakości obsługi Klientów;
  • tworzenie kultury orientacji na Klienta uwzględniając multikanałowość i strategię Customer Experience;
Masz jak w Banku
  • Pracę w dynamicznym i zaangażowanym zespole;
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc zespołu i przełożonego;
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego;
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu;
  • Możliwość pracy zdalnej (pracujemy hybrydowo zdalnie i z biura w Centrali w Warszawie ul. Kasprzaka 2 (krok od metra „Rondo Daszyńskiego”).

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
FITQBE
Kondycja, samopoczucie i pasje są równie ważne. Rozwijaj się i dbaj o nie.
UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
PRACUJ Z CHARAKTEREM

BNP Paribas Bank Polska

Przejdź do profilu pracodawcy