Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2021-12-09
Wrocław, dolnośląskie
Bankowość, Konsulting
Data aktualizacji: 2021-12-09
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Konsultant ds. Wsparcia Placówek Franczyzowych
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.:

Twój zakres obowiązków

  • Koordynacja procesu otwierania i zamykania placówek franczyzowych

  • Wsparcie w zakresie nadawania dostępów do systemów bankowych dla pracowników placówek franczyzowych

  • Koordynacja procesu wdrażania nowych pracowników, biorących udział w szkoleniach wstępnych do placówek franczyzowych (pozyskiwanie i weryfikacja dokumentacji kandydatów)

  • Odpowiedzialność za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w zakresie pozyskiwania nowych franczyzobiorców

  • Współpraca z Partnerami franczyzowymi i jednostkami Banku w zakresie otwierania nowych placówek franczyzowych

  • Przygotowanie procedur w zakresie funkcjonowania sieci franczyzowej

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, we współpracy z klientami zewnętrznymi w firmie finansowej lub handlowej

  • Umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie

  • Ogólna wiedza z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej

  • Znajomość branży bankowej/finansowej będzie dodatkowym atutem

  • Dobra znajomość pakietu MS Office – w szczególności Excel oraz PowerPoint

  • Język angielski w stopniu średnio zaawansowanym (szczególnie w piśmie)

  • Komunikatywność, otwartość

  • Dobra organizacja pracy

  • Systematyczność w działaniu

To oferujemy

  • Umowę o pracę na zastępstwo

  • Ciekawą pracę w dynamicznym środowisku

  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji

  • Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • kawa / herbata
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium