Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Starszy Specjalista ds. Zarządzania Wierzytelnościami

Specjalista

Pełny etat

Duża firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty
Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.
Starszy Specjalista ds. Zarządzania Wierzytelnościami
Miejsce pracy: Wrocław
SSZW/12/WR

Twoja Rola

Jako Starszy Specjalista ds. Zarządzania Wierzytelnościami przyczyniasz się do obniżania kosztów ryzyka i poprawy jakości portfela kredytowego Banku poprzez kształtowanie portfeli złych długów przeznaczonych do sprzedaży, uczestnictwo w realizacji projektów sprzedaży wierzytelności oraz analizę i raportowanie struktury portfela kredytów trudnych.

W ramach swoich zadań:

  • przeprowadzasz wieloaspektowe analizy i dokonujesz segmentacji portfela wierzytelności nieregularnych Banku,
  • poszukujesz rozwiązań mających na celu optymalizację kosztów ryzyka i wielkości portfela niepracującego Banku,
  • odpowiadasz za przygotowywanie raportów zarządczych i operacyjnych dotyczących sprzedaży wierzytelności realizowanych przez nasz zespół,
  • wspierasz inne jednostki organizacyjne w zakresie pozyskania z systemów informatycznych specyficznych danych i informacji,
  • przyczyniasz się do tworzenia poprawnych rozwiązań informatycznych,
  • inicjujesz i uczestniczysz we wdrażaniu zmian w procesach i narzędziach (zgłaszanie wymagań, testowanie biznesowe).

 

Twój Zespół

Jesteśmy kilkuosobowym, prężnie działającym zespołem, mającym duży wkład w wynik finansowy Banku. W skład Biura Zarządzania Wierzytelnościami wchodzą pracownicy ze specjalistyczną wiedzą z zakresu zarządzania wierzytelnościami, programowania oraz baz danych, które bardzo chętnie podzielą się swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem w pracy w tym ciekawym obszarze biznesu. W naszym zespole cenimy sobie dobrą atmosferę, koleżeńskość, dystans do siebie, poczucie humoru oraz ambicje i zorientowanie na rozwój.
 

Twoje Doświadczenie i Umiejętności

To właśnie Ciebie poszukujemy, jeśli:

  • dobrze znasz programy Excel, SQL, PL/SQL, T-SQL,
  • efektywnie pracujesz z dużymi bazami danych i potrafisz budować optymalne zapytania SQL,
  • posiadasz nie tylko teoretyczne, ale również praktyczne doświadczenie w oprogramowaniu baz danych,
  • masz wiedzę z zakresu procesów windykacji i egzekucji należności.

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w obszarze zarządzania wierzytelnościami,
  • znajomość zagadnień z dziedziny bankowości oraz produktów i procesów biznesowych,
  • znajomość podstawowych przepisów prawa dotyczących bankowości oraz procesu odzyskiwania i egzekwowania długów.
     

Nasza Oferta

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Szkolenia i programy rozwojowe
  • Pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze
  • Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę
  • Możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole
  • Pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.
  • Karta Multisport
  • Opieka Medyczna
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Rabatowy
Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Przejdź do profilu pracodawcy

Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Grupa Crédit Agricole funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Na całym świecie jest nas już ponad 145 tys. osób, które wspierają klientów w 46 krajach.