Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
BNP Paribas Bank Polska
Data aktualizacji: 2022-01-25
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Analiza, Obsługa klienta
angielski
Data aktualizacji: 2022-01-25
BNP PARIBAS Bank zmieniającego się świata
Ekspert dr. Zarządzania Doświadczeniami Klienta (CX)
miejsce pracy: Warszawa
Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • doświadczenie w prowadzeniu projektów;
  • znajomość tematyki i terminologii zarządzania projektami (mile widziane: certyfikaty Prince2 lub PMI, Agile);
  • wiedza z zakresu zasad zarządzania jakością obsługi Klienta oraz badań satysfakcji;
  • znajomość koncepcji „Customer Experience";
  • angielskiego minimum B1;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • rozwinięte umiejętności analityczne;
  • umiejętność pracy z dużą ilością danych;
  • otwartość, kreatywność oraz samodzielność;
  • nastawienie na osiągnięcie celu;
  • wykształcenie wyższe.

Charakter
Twojej pracy
  • opracowanie i wdrażanie strategii obsługi Klientów korzystając z dostępnych analiz i badań satysfakcji;
  • wspieranie jednostek operacyjnych w zakresie planowania inicjatyw pro-klienckich, na podstawie analizy zebranego „głosu Klienta";
  • prowadzenie projektów pro-klienckich (PMO) oraz uczestniczenie w wybranych projektach;
  • analizowanie rynku oraz wdrażanie i monitorowanie zmian w procesach i standardach obsługi Klienta;
  • rekomendowanie oraz monitorowanie rozwiązań wpływających pozytywnie na budowę zadowolenia Klientów z usług i produktów Banku;
  • rekomendowanie działań rozwojowych dla pracowników w zakresie poprawy jakości obsługi Klientów;
  • tworzenie kultury orientacji na Klienta uwzględniając multikanałowość i strategię Customer Experience;
Masz jak w Banku
  • Pracę w dynamicznym i zaangażowanym zespole;
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc zespołu i przełożonego;
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego;
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu;
  • Możliwość pracy zdalnej (pracujemy hybrydowo zdalnie i z biura w Centrali w Warszawie ul. Kasprzaka 2 (krok od metra „Rondo Daszyńskiego”).

I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
ZNIŻKI W BNP PARIBAS
Korzystaj, bo jesteś u siebie.
PRACUJ Z CHARAKTEREM