Analityk ds. Analiz Kredytowych Klienta Korporacyjnego - Umowa na Zastępstwo
Departament Analiz Kredytowych Klienta Korporacyjnego
W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
* odpowiadasz za zarządzanie ryzykiem i zrównoważony rozwój portfela kredytowego klienta korporacyjnego,
* prowadzisz aktywny monitoring klientów, identyfikujesz różne rodzaje ryzyka na zarządzanym portfelu, reagujesz na sygnały wczesnego ostrzegania oraz rekomendujesz i wdrażasz optymalne sposoby działań (wspólnie z partnerami biznesowymi i innymi jednostkami banku),
* na bazie bezpośredniej znajomości klienta, jego potrzeb oraz dostępnych danych analizujesz i oceniasz jego model biznesowy, sytuację ekonomiczno-finansową, uwarunkowania rynkowe oraz prognozujesz oczekiwaną kondycję klienta w przyszłości i proponujesz właściwą strukturę finansowania w ramach GK PKO BP,
* przygotowujesz aplikacje i rekomendacje kredytowe, a także prezentujesz je na różnych forach decyzyjnych banku,
* bierzesz udział w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami, partnerami wewnątrz banku i kluczowymi uczestnikami procesu kredytowego,
* wspierasz biznes w negocjacjach z klientem.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
* masz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów- preferowane kierunki: bankowość i finanse, ekonomia,
* mile widziane doświadczenie w zakresie analizy kredytowej klientów instytucjonalnych,
* masz wiedzę o rynku korporacyjnym, dobrze orientujesz się w bieżących zagadnieniach ekonomicznych, płynnie interpretujesz sprawozdania finansowe, na ich podstawie wyciągasz właściwe wnioski i jesteś w stanie zbudować krótkoterminowe prognozy,
* znasz regulacje prawne w zakresie finansów, rachunkowości, zabezpieczeń i w niezbędnym zakresie podatkowym,
* jesteś osobą komunikatywną, samodzielną w działaniu, o dobrej organizacji pracy, odpowiedzialną, decyzyjną i terminową,
* dobrze znasz pakiet MS Office, w szczególności Excel,
* dodatkowym atutem będzie dobra znajomość j. angielskiego.