Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2022-12-02
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Analiza, Obsługa klienta
angielski
Data aktualizacji: 2022-12-02 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA

Od nas dostaniesz:

Współpraca
z ekspertami
Świeża kawa
bez limitu
Przyjazna
atmosfera
Dostęp do
wewnętrznego
rynku pracy
Mobilne
narzędzia do
rozwoju
kompetencji
Możliwość
rozwoju w grupie
mBanku

Zobacz co nas motywuje do pracy:

Przekonaj się jakie będą Twoje powody
do radości!

mBank ostrzega:
Inspirujemy każdego dnia!
Zdalny Doradca ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Zdalny Doradca ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw

miejsce pracy: Warszawa, nr referencyjny: ASZ/018/0222

Jeśli myślisz o kontynuowaniu lub rozwijaniu kariery w formie pracy zdalnej z klientami korporacyjnymi z segmentu MSP, to z przyjemnością zapraszamy Cię do Centralnego Zespołu Sprzedaży w Departamencie Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • obsługa powierzonego portfela Klientów segmentu MSP
  • realizacja zaplanowanego budżetu
  • aktywna prezentacja oferty klientom MSP oraz sprzedaż produktów i usług bankowych (cross-sell) obecnym klientom
  • ocena aktualnych potrzeb klientów oraz wybór odpowiedniej strategii współpracy zapewniającej  długoterminową relację Klientów z Bankiem
  • wspieranie cross-sellingu w Grupie mBanku
  • współpraca z Oddziałami Korporacyjnymi w zakresie przekazywania klientów z Oddziału do Wydziału oraz zwrotnego przekazywania klientów do Oddziału po ich uproduktowieniu

Jak pracuje i co mówi o sobie ten zespół?

W Zespole Centralnych Doradców Klienta (Remote Relationship Manager​) zajmujemy się obsługą Klientów (MŚP) z 18 oddziałów korporacyjnych. Zapewniamy najwyższą jakość obsługi bez bezpośredniego kontaktu z Klientem – kanały obsługi to telefon i bankowość elektroniczna. Pracujemy z wykorzystaniem technologicznych nowinek, które ułatwiają nam sprawną obsługę ponad  5.000 Klientów segmentu K3. Cechuje nas wybuchowa mieszanka wiedzy, doświadczenia i niezwykłego zaangażowania w to co robimy.

W osiągnięciu sukcesu w tej roli pomoże Ci:

  • doświadczenie w bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze klientów firmowych/ korporacyjnych
  • znajomość procesów compliance
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne)
  • łatwość i skuteczność w nawiązywania kontaktów i utrzymywaniu relacji, odpowiedzialność i samodzielność, umiejętność współpracy w zespole
  • dobra znajomość MS Excel i j.angielskiego na poziomie komunikatywnym

Od nas otrzymasz:

  • umowę o pracę; przejrzysty system wynagradzania
  • możliwość pracy w modelu hybrydowym
  • bogaty pakiet socjalny (w tym opiekę medyczną w LuxMed, dofinansowanie do wypoczynku, świąt, ZFŚS, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie)
  • wsparcie merytoryczne ekspertów produktowych
  • możliwość udziału w programach rozwojowych
  • wsparcie w opracowaniu indywidualnych planów rozwojowych i odkrywaniu mocnych stron wykorzystując podejście Instytutu Gallupa
  • bezpłatny dostęp do Legimi, Linkedin Learning, platformy językowej
  • zniżki u partnerów
  • nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń

Od nas dostaniesz:

  • Współpraca z ekspertami
  • Świeża kawa bez limitu
  • przyjazna atmosfera
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Mobilne narzedzia do rozwoju kompetencji
  • Możliwość rozwoju w grupie mBanku