Młodszy specjalista ds. obsługi klienta w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych
- Będziesz odpowiedzialny za kontakt z Klientami i Warsztatami
- Będziesz prowadził rozmowy i negocjacje z partnerami biznesowymi
- Będziesz rozwiązywał wątpliwości Klientów i uzyskiwał wymagane informacje
- Prowadzenie treningów dla Contact Centre i monitorowanie pracy zewnętrznych konsultantów
Oto czego oczekujemy:
- Doświadczenie w Contact Center mile widziane
- Indywidualne podejście do każdego z Partnerów
- Wiedza i/lub doświadczenie w likwidacji szkód komunikacyjnych
- Komunikatywność, zaangażowanie i otwartość w działaniu
- Ambicja i determinacja w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów
- Inclusion&Diversity in practice in truly multinational enviroment
- Eco-friendly office
- Cooperation with globally recognized Clients and access to the latest technology solutions
- Online and classroom trainings to master your skills Onboarding program and dedicated Buddy
- Unique community with sport, volunteering activities and outings
- Access to MyBenefit platform
- Multisport and lunch card
- Private medical care and life insurance
- Referral program with bonuses for referring new employees
- Modern office in the city center of Warsaw
- Chill room, game room, library and coffee-breaks at terrace