Specjalista w Obszarze Zarządzania Doświadczeniami Klienta
KwF/RMA/miasto
Twój zakres obowiązków
-
Koordynacja i realizacja projektów badawczych (od opracowania celów badania do przekazania rekomendacji)
-
Projektowanie i samodzielna realizacja badań jakościowych: narzędzi badawczych, dobór metodologii i próby, realizacja wywiadów, analizy wyników
-
Koordynacja projektów realizowanych we współpracy z agencjami badawczymi (ilościowych i jakościowych)
-
Identyfikacja obszarów do poprawy oraz eliminowanie negatywnych doświadczeń Klientów
-
Opracowywanie raportów i rekomendacji, prowadzenie prezentacji wynikowych, facylitacja warsztatów
-
Analiza i projektowanie ścieżek Klienta (Customer Journey Maps)
-
Bliska współpraca z jednostkami biznesowymi Banku oraz wsparcie we wdrażaniu rekomendacji nastawionych na poprawę doświadczeń Klientów
-
Promowanie Klientocentrycznej kultury organizacyjnej
-
Śledzenie trendów konsumenckich, technologicznych i społecznych oraz rekomendowanie na ich bazie zmian w procesach, produktach i usługach
Nasze wymagania
-
Doświadczenie w realizacji projektów metodą service design / design thinking
-
Doświadczenie w samodzielnej realizacji badań jakościowych
-
Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów
-
Ciekawość świata i poszukiwanie nowych metod doskonalenia doświadczeń Klientów
-
Umiejętność stawiania trafnych pytań badawczych i formułowania hipotez
-
Umiejętność czytelnego i przekonującego prezentowania rekomendacji
-
Doświadczenie w samodzielnej realizacji badań ilościowych będzie dodatkowym atutem
-
Zdolności analityczne oraz umiejętności interpretowania danych
-
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, socjologia, psychologia
-
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
To oferujemy
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w instytucji finansowej zorientowanej na Klienta, od lat będącej liderem satysfakcji Klientów
- Samodzielne zarządzanie projektami z obszaru Customer Experience
- Możliwość pracy zdalnej
- Umowę o pracę, normowany czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną LUX MED.
- Platformę kafeteryjną
- Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
- Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!