Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2022-07-18
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Analiza, Obsługa klienta, Project Management
angielski
Data aktualizacji: 2022-07-18
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Specjalista w Obszarze Zarządzania Doświadczeniami Klienta

Specjalista w Obszarze Zarządzania Doświadczeniami Klienta

Miejsce pracy: Warszawa
KwF/RMA/miasto

Twój zakres obowiązków

  • Koordynacja i realizacja projektów badawczych (od opracowania celów badania do przekazania rekomendacji)

  • Projektowanie i samodzielna realizacja badań jakościowych: narzędzi badawczych, dobór metodologii i próby, realizacja wywiadów, analizy wyników

  • Koordynacja projektów realizowanych we współpracy z agencjami badawczymi (ilościowych i jakościowych)

  • Identyfikacja obszarów do poprawy oraz eliminowanie negatywnych doświadczeń Klientów

  • Opracowywanie raportów i rekomendacji, prowadzenie prezentacji wynikowych, facylitacja warsztatów

  • Analiza i projektowanie ścieżek Klienta (Customer Journey Maps)

  • Bliska współpraca z jednostkami biznesowymi Banku oraz wsparcie we wdrażaniu rekomendacji nastawionych na poprawę doświadczeń Klientów

  • Promowanie Klientocentrycznej kultury organizacyjnej

  • Śledzenie trendów konsumenckich, technologicznych i społecznych oraz rekomendowanie na ich bazie zmian w procesach, produktach i usługach

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w realizacji projektów metodą service design / design thinking

  • Doświadczenie w samodzielnej realizacji badań jakościowych

  • Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów

  • Ciekawość świata i poszukiwanie nowych metod doskonalenia doświadczeń Klientów

  • Umiejętność stawiania trafnych pytań badawczych i formułowania hipotez

  • Umiejętność czytelnego i przekonującego prezentowania rekomendacji

  • Doświadczenie w samodzielnej realizacji badań ilościowych będzie dodatkowym atutem

  • Zdolności analityczne oraz umiejętności interpretowania danych

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, socjologia, psychologia

  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie

To oferujemy

  • Interesującą i odpowiedzialną pracę w instytucji finansowej zorientowanej na Klienta, od lat będącej liderem satysfakcji Klientów
  • Samodzielne zarządzanie projektami z obszaru Customer Experience
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Umowę o pracę, normowany czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną LUX MED.
  • Platformę kafeteryjną
  • Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • kawa / herbata
  • dodatkowe świadczenia socjalne

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

Jesteśmy bankiem cyfrowym. Nasi specjaliści IT tworzą rozwiązania, z których korzystają miliony użytkowników. Projektują i rozwijają nowoczesne aplikacje dla każdego z obszarów naszej działalności, stanowiąc technologiczne DNA banku. Bądź prekursorem nowoczesnych rozwiązań bankowości internetowej, kreuj cyfrową przyszłość razem z nami!
Jesteśmy bankiem cyfrowym.