


Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klientów Strategicznych
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
- wykształcenie średnie (mile widziane wyższe);
- 2 lata doświadczenie na stanowisku operacyjnym lub w obsłudze Klientów bankowych;
- dobra znajomość pakietu Ms. Office;
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
- doświadczenie w obsłudze klientów międzynarodowych/grup kapitałowych.
Twojej pracy
- posprzedażowa telefoniczna i mailowa obsługa klientów korporacyjnych/strategicznych w zakresie kompleksowej obsługi rachunku bankowego i produktów bankowych;
- rozwiązywanie spraw zgłoszonych przez klientów w formie pism, maili, poprzez bankowość elektroniczną oraz telefonicznie;
- zapewnienie wsparcia pierwszej linii bankowości elektronicznej;
- wyjaśnianie statusów płatności krajowych i zagranicznych;
- weryfikacja poprawności pobranych opłat bankowych;
- przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na zapytania Klientów;
- obsługa portfela klientów międzynarodowych.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
- możliwość pracy w międzynarodowym banku;
- realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów.
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

Nasz charakter
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
Twój charakter
- wykształcenie średnie (mile widziane wyższe);
- 2 lata doświadczenie na stanowisku operacyjnym lub w obsłudze Klientów bankowych;
- dobra znajomość pakietu Ms. Office;
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
- doświadczenie w obsłudze klientów międzynarodowych/grup kapitałowych.
Charakter Twojej pracy
- posprzedażowa telefoniczna i mailowa obsługa klientów korporacyjnych/strategicznych w zakresie kompleksowej obsługi rachunku bankowego i produktów bankowych;
- rozwiązywanie spraw zgłoszonych przez klientów w formie pism, maili, poprzez bankowość elektroniczną oraz telefonicznie;
- zapewnienie wsparcia pierwszej linii bankowości elektronicznej;
- wyjaśnianie statusów płatności krajowych i zagranicznych;
- weryfikacja poprawności pobranych opłat bankowych;
- przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na zapytania Klientów;
- obsługa portfela klientów międzynarodowych.
Masz jak w Banku
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
- możliwość pracy w międzynarodowym banku;
- realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów.
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:
- KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić. - KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie. - UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze. - OPIEKA MEDYCZNA
Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim. - UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich. - ZNIŻKI W BNP PARIBAS
Korzystaj, bo jesteś u siebie.