
Job Description & Summary
PwC IT Services to świetne miejsce do pracy dla osób ambitnych, otwartych i odpowiedzialnych. Od 2005 roku wdrażamy dla naszych klientów najbardziej innowacyjne rozwiązania z obszaru Customer Experience. Jesteśmy partnerami największych dostawców oprogramowania na świecie - Salesforce, Microsoft, Mulesoft i wielu innych. Wierzymy, że na nasz sukces składają się nie tylko nowoczesne technologie, z których korzystamy, ale przede wszystkim dobrze wyszkoleni, kompetentni ludzie. Tworząc nasze rozwiązania patrzymy w przyszłość, pomagając naszym klientom szybciej się rozwijać.
Chcesz dołączyć do zespołu specjalistów w technologii Microsoft?
Nasz zespół liczy ponad 60 specjalistów (programistów, architektów, konsultantów, analityków i kierowników projektów) dostarczających aplikacje webowe i rozwiązania klasy CRM naszym klientom zarówno w Polsce, jak i w całej Europie.
Szukasz różnorodności? To świetnie - oferujemy Ci możliwość pracy na projektach w wielu branżach - finanse, telekomy, FMCG, bankowość, automotive itp.
Dołączając do nas będziesz miał okazję pracować i rozwijać się w:
analizie biznesowej i systemowej, Dynamics 365 CE, Power Platform, Office 365.
Konsultant/ka Microsoft Dynamics 365 CE
Ty dołączasz do nas, my dbamy o Ciebie najlepiej jak potrafimy.
-
Przy wsparciu Team Leadera, stworzysz swój własny plan szkoleniowy, dopasowany do Twoich potrzeb i zainteresowań;
-
We’ve got your back - masz nasze finansowe wsparcie na szkolenia techniczne, biznesowe i certyfikacje;
-
W ramach globalnego partnerstwa, oferujemy Ci nielimitowany dostęp do certyfikatów Microsoft;
-
A do tego zapewniamy Ci czas na naukę - możesz wykorzystać do 10 dedykowanych dni w ciągu roku. Twój rozwój to nasz priorytet;
-
Możesz pracować zdalnie;
-
Zyskujesz szeroki wachlarz benefitów (opieka medyczna i stomatologiczna, ubezpieczenie, multikafeteria i nie tylko).
Zakres zadań, jakie przed Tobą postawimy:
-
Proponowanie rozwiązań systemowych w oparciu o przeprowadzoną analizę biznesową;
-
Design Thinking w praktyce;
-
Konfiguracja aplikacji D365 CE oraz stworzonych w oparciu o Power Platform;
-
Analiza wymagań funkcjonalnych oraz ich dokumentacja;
-
Prowadzenie spotkań analitycznych, prezentacji systemu oraz szkoleń;
-
Merytoryczne wsparcie procesu sprzedaży.
Profil Kandydata:
-
Bardzo dobra znajomość Dynamics CRM / D365 CE;
-
Dobra znajomość procesów w zakresie sprzedaży, serwisu i marketingu;
-
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i analityczne;
-
Chęć budowania kompetencji w konsultingu i analizie biznesowej;
-
Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań;
-
Umiejętność modelowania procesów biznesowych;
-
Doświadczenie i/lub wykształcenie z obszaru IT;
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
-
Chęć do podróżowania (około 20% czasu pracy).