Asystent/ka Maklera
Twój zakres obowiązków
-
Praca w Punkcie Obsługi Klienta w Departamencie Sprzedaży
-
Bieżąca obsługa dyspozycji i zleceń klientów Biura Maklerskiego
-
Utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi
-
Budowanie pozytywnego wizerunku Biura Maklerskiego
-
Aktualizowanie wiedzy z zakresu produktów i procesów sprzedaży oraz rynku kapitałowego
-
Zapewnienie Klientom wysokiej jakości zindywidualizowanej obsługi
Nasze wymagania
-
Znajomość zagadnień związanych z rynkiem kapitałowym
-
Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym
-
Łatwość nawiązywania kontaktów
-
Umiejętność pracy w zespole, inicjatywa i elastyczność
-
Umiejętności analityczne
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego i pakietu MS Office
Mile widziane
-
Kurs dla maklerów papierów wartościowych będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
-
Ciekawą i odpowiedzialną pracę w młodym, dynamicznym zespole
-
Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej instytucji finansowej
-
Atrakcyjny pakiet socjalny
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- dyżury lekarza w biurze
- program emerytalny
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!