Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
AkzoNobel
Data aktualizacji: 2022-10-02
Warszawa, mazowieckie
Human Resources, Administracja
angielski
Data aktualizacji: 2022-10-02 Aplikuj
Workforce Administration Specialist

Workforce Administration Specialist

About AkzoNobel

Akzo Nobel Decorative Paints - jesteśmy jednym z największych światowych producentów farb i specjalistycznych produktów chemicznych uznawani za lidera we wprowadzaniu innowacyjnych technologii na rynku farb dekoracyjnych.

AkzoNobel Poland in numbers

22 Nationalities
17 Languages
over 1400 Employees
3200m2 Great office

Perks&Benefits

  • Świeże owoce
  • Imprezy integracyjne
  • Kafeteria edukacyjna (w tym Percipio)
  • Inicjatywy CSR
  • Uznania
  • Luxmed
  • Multisport
  • Dodatkowe ubezpieczenie

Perks & Benefits

Świeże owoce
Imprezy integracyjne
Kafeteria edukacyjna (w tym Percipio)
Inicjatywy CSR
Uznania
Luxmed
Multisport
Dodatkowe
ubezpieczenie

Od ponad 200 lat tworzymy pionierskie możliwości ożywiania powierzchni, jako eksperci w tworzeniu powłok. Istnieje duża szansa, że jesteś tylko kilka metrów od jednego z naszych produktów. Nasze światowej klasy portfolio marek - w tym Dulux, International, Sikkens i Interpon - cieszy się zaufaniem klientów na całym świecie. Działamy w ponad 150 krajach i stawiamy sobie za cel zdobycie pozycji globalnego lidera branży. Tego właśnie można się spodziewać po najbardziej zrównoważonej firmie produkującej farby, która od ponad dwóch stuleci tworzy przyszłość.

 

🇵🇱 🇵🇱 🇵🇱

Obowiązki:

  • Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z cyklem życia pracownika w organizacji (tj. nawiązanie stosunku pracy, zmiana warunków zatrudnienia, rozwiązanie stosunku pracy). 
  • Przygotowywanie dokumentów związanych ze stosunkiem pracy, pism, zaświadczeń oraz raportów na potrzeby organizacji. 
  • Odpowiedzialność za prawidłowość oraz aktualizację danych HR w systemach informatycznych (m.in. SAP Success Factors). 
  • Procesowanie zgłoszeń pracowników, udzielanie odpowiedzi na pytania zarejestrowane w systemie Service Now zgodnie z SLA.  
  • Obsługa administracyjna benefitów. 
  • Koordynowanie procesu zatrudniania cudzoziemców oraz pośredniczenie między pracownikami a podmiotem realizującym czynności administracyjne przed urzędem. 
  • Udział w projektach doskonalenia procesów i narzędzi HR. 

Wymagania:

  • Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. 
  • Znajomość polskiego prawa pracy. 
  • Wykształcenie wyższe (Licencjat/Magister). 
  • Umiejętność interpretacji i stosowania polityk, procedur HR. 
  • Silne umiejętności komunikacji interpersonalnej i pewność efektywnej pracy na wszystkich poziomach organizacji 
  • Dobra znajomość języka angielskiego, zarównie w mowie i w piśmie
  • Znajomość zagadnień naliczania wynagrodzeń. 

Oferujemy:

  • Premia roczna
  • Dodatkowa premia operacyjna
  • Program Poleceń Pracowniczych
  • Opieka zdrowotna LuxMed, członkostwo Multisport, dodatkowe ubezpieczenie
  • Platforma edukacyjna (w tym Percipio)
  • Warsztaty Well-being
  • Program Mentoringowy (YAM).
  • Wydarzenia integracyjne
  • Inicjatywy CSR

Wszyscy wykwalifikowani kandydaci będą rozpatrywani pod kątem zatrudnienia bez względu na rasę, kolor skóry, religię, płeć, orientację seksualną, tożsamość płciową, pochodzenie narodowe, wiek lub niepełnosprawność.


Prosimy o przesłanie CV w języku angielskim.