Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2022-10-10
Opole, opolskie
Bankowość, Obsługa klienta, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2022-10-10
REKRUTACJA ZDALNA

Od nas dostaniesz:

Umowę
o pracę
Konkursy sprzedażowe Jasną
ścieżkę kariery
Przejrzysty system wynagradzania Kartę
sportową
Dofinansowanie do świąt
i wypoczynku

Zobacz co nas cieszy w pracy:

Przekonaj się jakie będą Twoje powody
do radości!

mBank ostrzega:
Inspirujemy każdego dnia!
Ekspert(-ka) ds. budowania relacji z klientem
miejsce pracy: Opole, nr referencyjny: KSG/128/0722

mBank to nie tylko liczby, ale przede wszystkim ludzie. Specjalizujemy się w obsłudze wszystkich grup klientów. Świadczymy usługi z zakresu bankowości detalicznej, firmowej, korporacyjnej i prywatnej.
Szukamy doświadczonego specjalisty, aby powierzyć mu obsługę naszych klientów zamożnych. Zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie.


Twoje zadania:

  • aktywna sprzedaż produktów bankowych
  • współpraca z obecnymi klientami banku w segmencie klientów zamożnych oraz pozyskiwanie nowych (zarządzanie portfelem klientów)
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez oferowanie wsparcia ułatwiającego klientom zarządzanie ich portfelem kapitałowym
  • edukowanie klienta w zakresie usług zdalnych kanałów dystrybucji
  • realizacja celów ilościowych i jakościowych

Nasze wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta indywidualnego w zakresie produktów inwestycyjnych (ważny jest też brak przerwy w pracy z produktami inwestycyjnymi dłuższy niż 6 ostatnich miesięcy)
  • wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub pokrewne)
  • znajomość rynków finansowych ze szczególnym uwzględnieniem otwartych funduszy inwestycyjnych
  • zawieranie umów z klientami mBanku przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych i etycznych, z uwzględnieniem regulacji MiFID II
  • nastawienie na realizację celów.