mBank to nie tylko liczby, ale przede wszystkim ludzie. Specjalizujemy się w obsłudze wszystkich grup klientów. Świadczymy usługi z zakresu bankowości detalicznej, firmowej, korporacyjnej i prywatnej.
Szukamy doświadczonego specjalisty, aby powierzyć mu obsługę naszych klientów zamożnych. Zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie.
Twoje zadania:
- aktywna sprzedaż produktów bankowych
- współpraca z obecnymi klientami banku w segmencie klientów zamożnych oraz pozyskiwanie nowych (zarządzanie portfelem klientów)
- budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez oferowanie wsparcia ułatwiającego klientom zarządzanie ich portfelem kapitałowym
- edukowanie klienta w zakresie usług zdalnych kanałów dystrybucji
- realizacja celów ilościowych i jakościowych
Nasze wymagania:
- min. 2-letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta indywidualnego w zakresie produktów inwestycyjnych (ważny jest też brak przerwy w pracy z produktami inwestycyjnymi dłuższy niż 6 ostatnich miesięcy)
- wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub pokrewne)
- znajomość rynków finansowych ze szczególnym uwzględnieniem otwartych funduszy inwestycyjnych
- zawieranie umów z klientami mBanku przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych i etycznych, z uwzględnieniem regulacji MiFID II
- nastawienie na realizację celów.