Volkswagen Financial Services (VWFS) dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen.
Bank, Leasing oraz Ubezpieczenia to kluczowe obszary działania VWFS, który pod jednym parasolem oferuje usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów marek takich jak: Audi, Seat, Skoda, Volkswagen, Volkswagen Samochody Dostawcze, czy Porsche.
Celem naszych działań jest mobilność klientów, czyli możliwość używania, ale i posiadania auta za niewielkie pieniądze. Pod marką Volkswagen Financial Services działają trzy spółki:
Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce
Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o.
Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o.
Zatrudniamy ponad 500 pracowników, z którymi wspólnie realizujemy naszą misję.
Analityk Biznesowy
Miejsce pracy: Warszawa
Departament Sprzedaży Cyfrowej i Bezpośredniej zajmuje się rozwojem i wdrażaniem nowych kanałów do sprzedaży online - od wniosków finansowania po samochody. Jeżeli chcesz się rozwijać w kierunku digitalizacji i wyznaczać nowe standardy w branży - ta rola jest dla Ciebie! :)
Główne zadania
- Udział w realizacji analiz biznesowych i systemowych dla nowych wdrożeń lub zmian w funkcjonalnościach systemów CRM i sprzedażowych (w szczególności w zakresie narzędzi do oferowania i sprzedaży online)
- Analiza potrzeb biznesowych w organizacji w odniesieniu do narzędzi w pkt 1, priotytetyzacja z uwzględnieniem przyjętej wizji i strategii rozwoju firmy oraz rekomendacja priorytetów w zakresie wdrożeń
- Współtworzenie wymagań biznesowych do wdrażania nowych rozwiązań w ww. obszarze
- Ścisła współpraca z HQ i zespołami projektowymi wewnątrz organizacji jak również z zespołem projektowym z obszarów poza biznesowych (IT, zarządzanie projektami)
- Współpraca z Zespołem Doświadczeń Klienta w celu identyfikacji rozwiązań procesowych oraz z obszaru UX, w celu zwiększania satysfakcji klientów
- Aktywne poszukiwanie i proponowanie optymalnych technologicznie rozwiązań, spełniających potrzeby biznesowe mające na celu miedzy innymi digitalizacje ścieżek oferowania i sprzedaży, maksymalizacje wyników sprzedaży i optymalizacje zadań z obszaru CRM
Jesteś idealnym kandydatem jeśli:
- Masz co najmniej 3 lata doświadczenia w analizach, tworzeniu wymagań i wdrażaniu rozwiązań biznesowo-systemowych w obszarze CRM i sprzedaży produktów
- Masz doświadczenie w obszarze digitalizacji procesów sprzedażowych
- Masz postawę prokliencką - projektujesz rozwiązania w taki sposób, aby klient miał jak najlepsze doświadczenie
- Płynnie mówisz i piszesz po angielsku (B2 minimum)
Oferujemy:
- umowę o pracę w oparciu o hybrydowy model pracy (3 dni z biura)
- pakiet medyczny (pełny pakiet specjalistyczny ze stomatologią)
- multikafeterię - każdy znajdzie coś dla siebie ☺
- kartę lunchową
- ubezpieczenie na życie
- Pracowniczy Program Emerytalny
- produkty i usługi firmowe w specjalnej cenie
- ciekawe szkolenia
- dofinansowanie studiów
- zajęcia językowe online (angielski/niemiecki)