Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Volkswagen Financial Services
Data aktualizacji: 2022-11-17
Warszawa, mazowieckie
Analiza
angielski
Data aktualizacji: 2022-11-17 Aplikuj
Volkswagen Financial Services
Analityk Biznesowy
Volkswagen Financial Services (VWFS) dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen.

Bank, Leasing oraz Ubezpieczenia to kluczowe obszary działania VWFS, który pod jednym parasolem oferuje usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów marek takich jak: Audi, Seat, Skoda, Volkswagen, Volkswagen Samochody Dostawcze, czy Porsche.

Celem naszych działań jest mobilność klientów, czyli możliwość używania, ale i posiadania auta za niewielkie pieniądze. Pod marką Volkswagen Financial Services działają trzy spółki:

Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce
Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o.
Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o.

Zatrudniamy ponad 500 pracowników, z którymi wspólnie realizujemy naszą misję.
Analityk Biznesowy
Miejsce pracy: Warszawa

Departament Sprzedaży Cyfrowej i Bezpośredniej zajmuje się rozwojem i wdrażaniem nowych kanałów do sprzedaży online - od wniosków finansowania po samochody. Jeżeli chcesz się rozwijać w kierunku digitalizacji i wyznaczać nowe standardy w branży - ta rola jest dla Ciebie! :)


Główne zadania

  • Udział w realizacji analiz biznesowych i systemowych dla nowych wdrożeń lub zmian w funkcjonalnościach systemów CRM i sprzedażowych (w szczególności w zakresie narzędzi do oferowania i sprzedaży online)
  • Analiza potrzeb biznesowych w organizacji w odniesieniu do narzędzi w pkt 1, priotytetyzacja z uwzględnieniem przyjętej wizji i strategii rozwoju firmy oraz rekomendacja priorytetów w zakresie wdrożeń
  • Współtworzenie wymagań biznesowych do wdrażania nowych rozwiązań w ww. obszarze
  • Ścisła współpraca z HQ i zespołami projektowymi wewnątrz organizacji jak również z zespołem projektowym z obszarów poza biznesowych (IT, zarządzanie projektami)
  • Współpraca z Zespołem Doświadczeń Klienta w celu identyfikacji rozwiązań procesowych oraz z obszaru UX, w celu zwiększania satysfakcji klientów
  • Aktywne poszukiwanie i proponowanie optymalnych technologicznie rozwiązań, spełniających potrzeby biznesowe mające na celu miedzy innymi digitalizacje ścieżek oferowania i sprzedaży, maksymalizacje wyników sprzedaży i optymalizacje zadań z obszaru CRM

Jesteś idealnym kandydatem jeśli:

  • Masz co najmniej 3 lata doświadczenia w analizach, tworzeniu wymagań i wdrażaniu rozwiązań biznesowo-systemowych w obszarze CRM i sprzedaży produktów
  • Masz doświadczenie w obszarze digitalizacji procesów sprzedażowych
  • Masz postawę prokliencką - projektujesz rozwiązania w taki sposób, aby klient miał jak najlepsze doświadczenie
  • Płynnie mówisz i piszesz po angielsku (B2 minimum)

Oferujemy:

  • umowę o pracę w oparciu o hybrydowy model pracy (3 dni z biura)
  • pakiet medyczny (pełny pakiet specjalistyczny ze stomatologią)
  • multikafeterię - każdy znajdzie coś dla siebie ☺
  • kartę lunchową
  • ubezpieczenie na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • produkty i usługi firmowe w specjalnej cenie
  • ciekawe szkolenia
  • dofinansowanie studiów
  • zajęcia językowe online (angielski/niemiecki)