Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2022-10-25
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Analiza, Administracja
angielski
Data aktualizacji: 2022-10-25
REKRUTACJA ZDALNA

Od nas dostaniesz:

Współpraca
z ekspertami
Świeża kawa
bez limitu
Przyjazna
atmosfera
Dostęp do
wewnętrznego
rynku pracy
Mobilne
narzędzia do
rozwoju
kompetencji
Możliwość
rozwoju w grupie
mBanku

Zobacz co nas motywuje do pracy:

Przekonaj się jakie będą Twoje powody
do radości!

mBank ostrzega:
Inspirujemy każdego dnia!
Asystent/ Asystentka w Departamencie Finansowania Strukturalnego i Mezzanine
miejsce pracy: Warszawa, nr referencyjny: ASZ/110/0922

Poszukujemy asystentki/asystenta departamentu, która dołączy do  inspirujących zespołów odpowiadających za realizację najciekawszych transakcji na rynku z obszaru finansowania strukturalnego, mezzanine i bankowości inwestycyjnej. Jeżeli jesteś osobą, która lubi wyzwania a umiejętności organizacyjne to Twoje drugie imię, to dobrze trafiłeś/łaś!

Główne zadania:

  • zapewnienie sprawnej komunikacji departamentu z innymi jednostkami organizacyjnymi banku, klientami i instytucjami zewnętrznymi współpracującymi z jednostką
  • zarządzanie kalendarzem dyrektora departamentu, umawianie spotkań oraz organizacja podróży służbowych
  • wsparcie w sprawach organizacyjnych (zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, obiegiem dokumentów, pocztą elektroniczną)
  • zapewnienie organizacyjne i recepcyjne obsługi spotkań organizowanych przez dyrektora departamentu (koordynacja spotkań, wysyłanie zaproszeń, rezerwacje etc.)
  • zarządzanie kalendarzem spotkań, w tym organizowanie spotkań departamentu i poszczególnych wydziałów
  • obsługa obiegu korespondencji i koordynacja pracy z systemem do korespondencji
  • wsparcie i współudział w dodatkowych projektach departamentu’
  • przygotowywanie dokumentacji/redagowanie materiałów tj. prezentacje, pisma, listy, zestawienia i raporty

Aplikuj, jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w rolach asystenckich, wsparcia biura, recepcji
  • możesz pochwalić się bardzo dobrymi umiejętnościami organizacyjnymi
  • masz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów (preferowane kierunki – ekonomia, finanse, bankowość)
  • znasz język angielski w stopniu umożliwiającym komunikację
  • bardzo dobrze znasz Pakiet MS Office (Outlook, Excel, Word, PP)
  • interesujesz się zagadnieniami związanymi z finansami, bankowością, inwestycjami
  • masz umiejętności ustalania priorytetów oraz rzetelność przy dotrzymywaniu terminów realizacji zadań
  • szybo się uczysz

To oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość pracy w modelu hybrydowym (3-4 dni w biurze)
  • ciekawe, zróżnicowane zadania
  • możliwość zdobycia doświadczenia podczas współpracy z najlepszymi specjalistami
  • możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych i rozwoju w kierunku specjalisty
  • przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa i bonus roczny)
  • bogaty pakiet socjalny (w tym opiekę medyczną w LuxMed, dofinansowanie wypoczynku, świąt, ZFŚS, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie)
  • możliwość udziału w programach rozwojowych
  • wsparcie w opracowaniu indywidualnych planów rozwojowych i odkrywaniu mocnych stron wykorzystując podejście Insytutu Gallupa
  • bezpłatny dostęp do Legimi, Learning, platformy językowej
 
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Asystent
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Asystent
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office