Dla naszego Klienta, polskiej firmy logistycznej o międzynarodowym zasięgu, poszukujemy kandydatów na stanowisko
Manager działu OTC & PTP
Opis stanowiska:
- koordynacja i zarządzanie pracą podległych zespołów księgowych z obszarów OTC oraz PTP (ok. 50 FTE),
- nadzór nad terminowym oraz kompletnym ewidencjonowaniem i rozliczaniem operacji bankowych,
- wsparcie w implementacji i rozwoju nowego systemu finansowo-księgowego,
- sprawowanie kluczowych kontroli finansowych w obszarze OTC i PTP,
- aktywne uczestnictwo w optymalizacji i automatyzacji procesów,
- wsparcie w audycie firmy (przygotowywanie dokumentacji oraz wyjaśnień),
- współpraca z innymi działami wewnątrz firmy (m.in. księgi głównej, zakupów, sprzedaży, raportowania).
Wymagania:
- min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe (Finanse, Rachunkowość, Ekonomia oraz pokrewne),
- płynny język angielski (min. B2),
- bardzo dobra znajomość polskich oraz międzynarodowych zasad rachunkowości i zagadnień księgowo-finansowych,
- wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu zespołem finansowo-księgowym,
- znajomość systemów klasy ERP,
- wysokie zdolności analityczne i interpersonalne.
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu i ugruntowanej pozycji na rynku,
- pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa),
- możliwość rozwoju kompetencji oraz zdobywania nowych,
- praca w systemie hybrydowym.