
IT Monitoring Junior Specialist
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
- Podstawowa wiedzy o systemach operacyjnych, zasadach działania sieci oraz zasady budowy usług serwerowych;
- Wykształcenie techniczne, możliwe studia wyższe w trakcie;
- Umiejętność szybkiego i efektywnego uczenia się;
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją;
- Zdolności interpersonalne, w szczególności łatwość nawiązywania kontaktów;
- Umiejętność myślenia analitycznego oraz działania w zespole;
- Znajomość stosowania protokołów SSL/TLS;
- Gotowość do pracy trybie nocnym i weekendy;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (umiejętność czytania dokumentacji technicznej w języku angielskim);
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Dodatkowy atut: znajomość systemów/aplikacji do monitoringu
Twojej pracy
- Monitoring infrastruktury oraz aplikacji biznesowych zakresie : dostępności; wydajności , oraz realizacji procesów biznesowych;
- Wykorzystywanie w pracy m.in. narzędzi Dynatrace, Nagios, Grafana, IBM MQ Tiavoli, itd. . oraz rozwiązań własnych Banku;
- Analiza pojawiających alertów/ dysfunkcji systemów i usług przy zastosowaniu używanych narzędzi do monitoringu;
- Powiadamianie właściwych służb technicznych w przypadku wystąpienia alertu, awarii lub innej sytuacji wymagającej kontaktu ze wskazanymi osobami;
- Monitowanie oraz zgłaszanie incydentów sieciowych w Oddziałach do operatorów telekomunikacyjnych;
- Pełnienie roli L1 [Pierwszej Linii Wsparcia] dla pracowników Call Center w dni robocze godzinach nocnych [19:00 -07:00] oraz w dni wolne od pracy [24h];
- Praca Operatora Monitoringu jest pracą w wykonywaną w trybie zmianowym. Zmiany 7d/12h. Zmian poranna 07:00 -19:00. Zmiana nocna 19:00 – 07:00
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Praca w zespole entuzjastów nowych technologii open source;
- Możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
- Samodzielne stanowisko pracy pełne wyzwań i ciekawych projektów;
- Realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów.
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

Nasz charakter
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
Twój charakter
- Podstawowa wiedzy o systemach operacyjnych, zasadach działania sieci oraz zasady budowy usług serwerowych;
- Wykształcenie techniczne, możliwe studia wyższe w trakcie;
- Umiejętność szybkiego i efektywnego uczenia się;
- Umiejętność efektywnej pracy pod presją;
- Zdolności interpersonalne, w szczególności łatwość nawiązywania kontaktów;
- Umiejętność myślenia analitycznego oraz działania w zespole;
- Znajomość stosowania protokołów SSL/TLS;
- Gotowość do pracy trybie nocnym i weekendy;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (umiejętność czytania dokumentacji technicznej w języku angielskim);
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Dodatkowy atut: znajomość systemów/aplikacji do monitoringu
Charakter Twojej pracy
- Monitoring infrastruktury oraz aplikacji biznesowych zakresie : dostępności; wydajności , oraz realizacji procesów biznesowych;
- Wykorzystywanie w pracy m.in. narzędzi Dynatrace, Nagios, Grafana, IBM MQ Tiavoli, itd. . oraz rozwiązań własnych Banku;
- Analiza pojawiających alertów/ dysfunkcji systemów i usług przy zastosowaniu używanych narzędzi do monitoringu;
- Powiadamianie właściwych służb technicznych w przypadku wystąpienia alertu, awarii lub innej sytuacji wymagającej kontaktu ze wskazanymi osobami;
- Monitowanie oraz zgłaszanie incydentów sieciowych w Oddziałach do operatorów telekomunikacyjnych;
- Pełnienie roli L1 [Pierwszej Linii Wsparcia] dla pracowników Call Center w dni robocze godzinach nocnych [19:00 -07:00] oraz w dni wolne od pracy [24h];
- Praca Operatora Monitoringu jest pracą w wykonywaną w trybie zmianowym. Zmiany 7d/12h. Zmian poranna 07:00 -19:00. Zmiana nocna 19:00 – 07:00
Masz jak w Banku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Praca w zespole entuzjastów nowych technologii open source;
- Możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
- Samodzielne stanowisko pracy pełne wyzwań i ciekawych projektów;
- Realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów.
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:
- KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić. - KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie. - UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze. - OPIEKA MEDYCZNA
Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim. - UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich. - ZNIŻKI W BNP PARIBAS
Korzystaj, bo jesteś u siebie.