Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
BNP Paribas Bank Polska
Data aktualizacji: 2022-11-28
Stażystka / Stażysta w Oddziale
Nr ref. 326635-14136368
Aplikuj
Szczecinek, zachodniopomorskie
Bankowość, Obsługa klienta
angielski
Data aktualizacji: 2022-11-28 Aplikuj
BNP Paribas Bank Polska
Stażystka / Stażysta w Oddziale
Stażystka / Stażysta w Oddziale

Stażystka / Stażysta w Oddziale

miejsce pracy: Szczecinek

Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • Wykształcenie min. Średnie (mile widziane wyższe).
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w bankowości.
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klientów.
  • Znajomość MS Office (Word, Excel).
  • Podstawowa znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Znajomość j.angielskiego (mile widziana).

Charakter
Twojej pracy
  • Obsługa Klientów indywidualnych (m.in. obywateli Ukrainy).
  • Udzielanie Klientom podstawowych informacji o produktach i usługach bankowych.
  • Pomaganie w komunikacji  pomiędzy Klientami ukraińskimi, a pracownikiem banku, który nie komunikuje się w języku ukraińskim.
  • Wspieranie Klientów w zakresie  korzystania z aplikacji bankowych GoOnline, GoMobile.
  • Sprzedawanie produktów i usług bankowych.
  • Udzielanie instruktażu Klientom w zakresie digitalizacji i urządzeń samoobsługowych. 
  • Pozyskiwanie nowych Klientów.
  • Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie relacji.
  • Realizowanie zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów.
  • Uczestnictwo w procesach compliance.
  • Przyjmowanie reklamacji Klientów.
  • Uczestnictwo w bieżących pracach Oddziału.
  • Organizacja obsługi Klientów w placówce w szczególności zarządzanie kolejką w oddziale.
Masz jak w Banku
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
  • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
  • Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne. 

Nasz charakter

BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.

Twój charakter

  • Wykształcenie min. Średnie (mile widziane wyższe).
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w bankowości.
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klientów.
  • Znajomość MS Office (Word, Excel).
  • Podstawowa znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Znajomość j.angielskiego (mile widziana).

Charakter Twojej pracy

  • Obsługa Klientów indywidualnych (m.in. obywateli Ukrainy).
  • Udzielanie Klientom podstawowych informacji o produktach i usługach bankowych.
  • Pomaganie w komunikacji  pomiędzy Klientami ukraińskimi, a pracownikiem banku, który nie komunikuje się w języku ukraińskim.
  • Wspieranie Klientów w zakresie  korzystania z aplikacji bankowych GoOnline, GoMobile.
  • Sprzedawanie produktów i usług bankowych.
  • Udzielanie instruktażu Klientom w zakresie digitalizacji i urządzeń samoobsługowych. 
  • Pozyskiwanie nowych Klientów.
  • Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie relacji.
  • Realizowanie zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów.
  • Uczestnictwo w procesach compliance.
  • Przyjmowanie reklamacji Klientów.
  • Uczestnictwo w bieżących pracach Oddziału.
  • Organizacja obsługi Klientów w placówce w szczególności zarządzanie kolejką w oddziale.

Masz jak w Banku

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
  • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
  • Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.