
Stażystka / Stażysta w Oddziale
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
- Wykształcenie min. Średnie (mile widziane wyższe).
 - Mile widziane doświadczenie zawodowe w bankowości.
 - Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klientów.
 - Znajomość MS Office (Word, Excel).
 - Podstawowa znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
 - Znajomość j.angielskiego (mile widziana).
 
Twojej pracy
- Obsługa Klientów indywidualnych (m.in. obywateli Ukrainy).
 - Udzielanie Klientom podstawowych informacji o produktach i usługach bankowych.
 - Pomaganie w komunikacji pomiędzy Klientami ukraińskimi, a pracownikiem banku, który nie komunikuje się w języku ukraińskim.
 - Wspieranie Klientów w zakresie korzystania z aplikacji bankowych GoOnline, GoMobile.
 - Sprzedawanie produktów i usług bankowych.
 - Udzielanie instruktażu Klientom w zakresie digitalizacji i urządzeń samoobsługowych.
 - Pozyskiwanie nowych Klientów.
 - Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie relacji.
 - Realizowanie zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów.
 - Uczestnictwo w procesach compliance.
 - Przyjmowanie reklamacji Klientów.
 - Uczestnictwo w bieżących pracach Oddziału.
 - Organizacja obsługi Klientów w placówce w szczególności zarządzanie kolejką w oddziale.
 
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
 - Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
 - Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
 - Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.
 
Nasz charakter
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
Twój charakter
- Wykształcenie min. Średnie (mile widziane wyższe).
 - Mile widziane doświadczenie zawodowe w bankowości.
 - Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klientów.
 - Znajomość MS Office (Word, Excel).
 - Podstawowa znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
 - Znajomość j.angielskiego (mile widziana).
 
Charakter Twojej pracy
- Obsługa Klientów indywidualnych (m.in. obywateli Ukrainy).
 - Udzielanie Klientom podstawowych informacji o produktach i usługach bankowych.
 - Pomaganie w komunikacji pomiędzy Klientami ukraińskimi, a pracownikiem banku, który nie komunikuje się w języku ukraińskim.
 - Wspieranie Klientów w zakresie korzystania z aplikacji bankowych GoOnline, GoMobile.
 - Sprzedawanie produktów i usług bankowych.
 - Udzielanie instruktażu Klientom w zakresie digitalizacji i urządzeń samoobsługowych.
 - Pozyskiwanie nowych Klientów.
 - Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie relacji.
 - Realizowanie zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów.
 - Uczestnictwo w procesach compliance.
 - Przyjmowanie reklamacji Klientów.
 - Uczestnictwo w bieżących pracach Oddziału.
 - Organizacja obsługi Klientów w placówce w szczególności zarządzanie kolejką w oddziale.
 
Masz jak w Banku
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
 - Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
 - Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
 - Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.
 



