


Specjalistka/ Specjalista ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych (Warszawa)
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
Wymagania:
- wykształcenie średnie (mile widziane wyższe);
- 2 lata doświadczenie na stanowisku operacyjnym lub w obsłudze Klientów bankowych;
- znajomość form prawnych przedsiębiorstw i ich specyfiki;
- umiejętność pracy w zespole;
- dobra znajomość pakietu Ms. Office;
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
- doświadczenie w obsłudze klientów międzynarodowych/grup kapitałowych.
Twojej pracy
Zakres obowiązków:
- po sprzedażowa telefoniczna i mailowa obsługa klientów korporacyjnych w zakresie kompleksowej obsługi rachunku bankowego i produktów bankowych;
- rozwiązywanie spraw zgłoszonych przez klientów w formie pism, maili, poprzez bankowość elektroniczną oraz telefonicznie;
- zapewnienie wsparcia pierwszej linii bankowości elektronicznej;
- wyjaśnianie statusów płatności krajowych i zagranicznych;
- weryfikacja poprawności pobranych opłat bankowych;
- przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na zapytania Klientów;
- obsługa portfela klientów międzynarodowych.
Oferujemy:
- wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją;
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia czy poziomu sprawności;
- rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;
- dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;
- możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;
- możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;
- pracę w środowisku agile’owym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

Nasz charakter
BNP Paribas to bank zmieniającego się świata i jeden z największych banków w Polsce. Oprócz szeregu produktów finansowych oferujemy Ci także pracę. Wiemy, jak rozwijać Twoją karierę. Mamy szereg benefitów, które pozwolą pracować Ci w przyjaznym środowisku. Słuchamy, to jedna z naszych najważniejszych cech. Chcesz i lubisz zmieniać? Dołącz do nas.
Twój charakter
Wymagania:
- wykształcenie średnie (mile widziane wyższe);
- 2 lata doświadczenie na stanowisku operacyjnym lub w obsłudze Klientów bankowych;
- znajomość form prawnych przedsiębiorstw i ich specyfiki;
- umiejętność pracy w zespole;
- dobra znajomość pakietu Ms. Office;
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
- doświadczenie w obsłudze klientów międzynarodowych/grup kapitałowych.
Charakter Twojej pracy
Zakres obowiązków:
- po sprzedażowa telefoniczna i mailowa obsługa klientów korporacyjnych w zakresie kompleksowej obsługi rachunku bankowego i produktów bankowych;
- rozwiązywanie spraw zgłoszonych przez klientów w formie pism, maili, poprzez bankowość elektroniczną oraz telefonicznie;
- zapewnienie wsparcia pierwszej linii bankowości elektronicznej;
- wyjaśnianie statusów płatności krajowych i zagranicznych;
- weryfikacja poprawności pobranych opłat bankowych;
- przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na zapytania Klientów;
- obsługa portfela klientów międzynarodowych.
Masz jak w Banku
Oferujemy:
- wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją;
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia czy poziomu sprawności;
- rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;
- dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;
- możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;
- możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;
- pracę w środowisku agile’owym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.
I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:
- KAFETERIA MY BENEFIT
To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić. - KARTA MULTISPORT
Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie. - UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA
Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze. - OPIEKA MEDYCZNA
Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim. - UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW
Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich. - ZNIŻKI W BNP PARIBAS
Korzystaj, bo jesteś u siebie.