Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2023-03-21
Kierownik Sklepu Internetowego
Nr ref. 194255/8911
małopolskie
Obsługa klienta, Project Management, Sprzedaż, Marketing
angielski
Data aktualizacji: 2023-03-21
Goldman Recruitment
Kierownik Sklepu Internetowego
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, producenta i dystrybutora akcesoriów oraz żywności dla zwierząt, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Kierownika Sklepu Internetowego.


Kierownik Sklepu Internetowego

Kierownik Sklepu Internetowego

Miejsce pracy:
Nr ref. 194255/8911

Opis stanowiska:
  • budowa, rozwój i zarządzanie zespołem dedykowanym do obsługi sklepu internetowego,
  • koordynacja procesów związanych z e-commerce,
  • tworzenie planu rozwoju sklepu internetowego,
  • aktywny udział w budowaniu i wdrażaniu strategii e-commerce,
  • współpraca przy przygotowywaniu strategii sprzedaży poprzez wszystkie kanały,
  • rozwój i zarządzanie realizacją sprzedaży na marketplace,
  • planowanie budżetu marketingowego i rozliczanie kosztów,
  • zarządzanie współpracą z zewnętrznymi partnerami (agencje marketingowe, podwykonawcy, dostawcy),
  • prowadzenie analiz sprzedażowych (analiza konwersji i wskaźników),
  • analiza działań konkurencji oraz trendów rynkowych.
Wymagania:
  • 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku związanym ze sprzedażą internetową,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • doświadczenie w planowaniu i realizowaniu strategii sprzedaży kanałami e-commerce,
  • wiedza z zakresu budowy i optymalizacji sklepów internetowych,
  • samodzielność, analityczne myślenie i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • umiejętność podejmowania kluczowych decyzji na podstawie danych,
  • praktyczna znajomość narzędzi e-commerce (GAds, GA, GTM, GSC, FB Ads, MA, Platform sklepowych, Marketplace),
  • podstawa znajomości HTML i SEO,
  • dobra znajomość programu Excel.
  • mile widziane doświadczenie w branży zoologicznej,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferta obejmuje:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne oraz przejrzysty system premiowy,
  • niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon,*samochód służbowy,
  • pracę w trybie hybrydowym po pełnym okresie wdrożenia.