
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Twój zakres obowiązków
- 
	
Obsługa klientów czyli aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu (infolinia) np. aktywacja usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji w zakresie produktowym
 - 
	
Uruchamianie usług dla klientów Banku w tym sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i oszczędnościowych)
 - 
	
Budowanie długotrwałych relacji z klientami Banku opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy
 
Nasze wymagania
- 
	
Wykształcenie minimum średnie
 - 
	
Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
 - 
	
Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
 - 
	
Dyspozycyjność - gotowość do pracy w systemie zmianowym w pełnym wymiarze
 
To oferujemy
- 
	
Umowę o pracę na pełen etat
 - 
	
Wynagrodzenie podstawowe oraz indywidualnie dopasowany system premiowy, uzależniony od efektów Twojej pracy
 - 
	
Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi klienta
 
- 
	
Opiekę medyczną w LUX MED.
 - 
	
Platformę kafeteryjną- sam/a wybierasz benefity
 - 
	
Dogodną lokalizację- biuro przy metrze Pole Mokotowskie
 
Benefity
- prywatna opieka medyczna
 - ubezpieczenie na życie
 - możliwość pracy zdalnej
 - zniżki na firmowe produkty i usługi
 - dodatkowe świadczenia socjalne
 - inicjatywy dobroczynne
 
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!





