Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Specjalista ds. telefonicznego pozyskiwania klienta biznesowego

Rekrutacja zdalna
Kraków

KPMG

Specjalista

Pełny etat

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

Specjalizacje oferty
Specjalista ds. telefonicznego pozyskiwania klienta biznesowego
Rodzaj umowy

umowa o pracę

Lokalizacja
Kraków
Model pracy

hybrydowy/zdalny

Sprawdź nasze wymagania:

  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta biznesowego
  • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy telemarketera, preferowane doświadczenie w branży finansowej i sprzedaży usług profesjonalnych (tj. usługi prawne, rachunkowo-księgowe, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego)
  • umiejętność dopasowania stylu komunikacji do współrozmówcy
  • wysoka kultura osobista i dbałość o poprawny język
  • zdolności komunikacyjne i budowania relacji
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasu
  • dobra znajomość języka angielskiego

Odkryj zadania, które czekają na Ciebie:

  • wsparcie akcji sprzedażowych poprzez wykonywanie połączeń telefonicznych (cold calling) do wybranych firm, wstępne przedstawienie usługi/narzędzia i umawianie docelowych spotkań z potencjalnymi klientami/targetami dla ekspertów z zespołów merytorycznych KPMG
  • uruchamianie nowych akcji sprzedażowych w systemie dedykowanym do obsługi akcji oraz weryfikacja listy kontaktów w systemie
  • wprowadzanie danych dotyczących akcji sprzedażowych do systemu ogólnofirmowego do zarządzania danymi kontaktowymi klientów (CRM)
  • przygotowanie raportów oraz regularne wysyłanie podsumowania o wynikach akcji sprzedażowych przeprowadzonych przez telefon do odpowiednich zespołów merytorycznych KPMG

Zobacz, co mamy dla Ciebie:

  • pracę hybrydową lub zdalną – Ty wybierasz z jakiego miejsca!
  • finansowanie kwalifikacji zawodowych 
  • stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
  • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
  • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
  • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
  • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
  • pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
  • prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
  • udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności
  • wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
  • dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
  • prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach

Nasz proces rekrutacyjny

1. Aplikacja online
2. Rozmowa rekrutacyjna
3. Spotkanie z przedstawicielami biznesu
4. Witamy na pokładzie!

Poznaj lepiej zespół

Zespół Clients & Markets wspiera realizację strategii rozwoju KPMG w Polsce. Jest odpowiedzialny za działania sprzedażowe, marketingowe, a także za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną. Zespół przygotowuje analizy pod kątem rozwoju biznesu i opracowuje rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż usług KPMG. Do zadań Clients & Markets należy również zarządzanie wiedzą, bazami danych oraz tworzenie raportów merytorycznych i publikacji thought leadership.

© 2023 KPMG Sp. z o.o., polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i członek globalnej organizacji KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Limited, prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. Wszelkie prawa zastrzeżone.