
Project Manager (CX)
Twój zakres obowiązków
-
Tworzenie konceptu i usprawnianie procesu onboardingu nowych Klientów, tak aby zwiększać ich zaangażowanie w kanałach digital, przy jednoczesnym osiąganiu celów biznesowych
-
Analiza i optymalizacja istniejącej komunikacji onboardingowej w oparciu o dane i feedback użytkowników
-
Wizualizacja doświadczenia Klienta w pierwszych miesiącach od otworzenia konta
-
Mapowanie potrzeb Klienta na poszczególnych etapach procesów/relacji w oparciu o raporty z badań przeprowadzonych w naszym UX Lab
-
Ustalanie z zainteresowanymi stronami konkretnych celów biznesowych oraz założeń projektu i aktywne dzielenie się wiedzą o doświadczeniach Klientów w pierwszych miesiącach korzystania z bankowości elektronicznej
-
Śledzenie trendów rynkowych w obszarze onboardingu i bankowości elektronicznej
Nasze wymagania
-
Min. 2-letnie doświadczenie w projektach związanych z polepszaniem UX aplikacji mobilnych i/lub www
-
Umiejętność analizy relacji między użytkownikiem, interfejsem, funkcjonalnością produktu a etapem procesu, na którym się znajduje
-
Zorientowanie na cel, umiejętność wyznaczania KPI, ich monitorowania i konsekwencja w dążeniu do ich osiągnięcia
-
Doświadczenie związane z mapowaniem doświadczenia Klienta (UX/CX) w procesach digitalowych
-
Wiedza i pasja do odkrywania rzeczywistych potrzeb i celów użytkownika, na podstawie których tworzone są dobre projekty interaktywne
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Umiejętność zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Otwartość na dynamiczne środowisko pracy
-
Znajomość Jiry
-
Znajomość usług i produktów bankowych będzie dużym atutem
To oferujemy
-
Udział w rozwojowych projektach i tworzeniu rozwiązań, które wyróżniają się na rynku pod względem innowacyjności i przyjazności dla Klienta
-
Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpraca z wieloma jednostkami w Banku
-
Praca w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
-
Umowa o pracę
-
Szeroka gama benefitów pozapłacowych, w tym prywatna opieka medyczna oraz dostęp do popularnej platformy kafeteryjnej MyBenefit
-
Praca w Centrali Banku Millennium w Warszawie (okolice metra Pole Mokotowskie) oraz kawiarnia Green Cafe Nero ze zniżkami dla Pracowników
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
- parking rowerowy
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!