
Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.
Dołączając do Sekcji Obsługi Korespondencji Chat będziesz odpowiedzialny za obsługę Klientów, kontaktujących się z bankiem poprzez kanały elektroniczne, tj. chat, e-mail. Do Twoich zadań będzie należało udzielanie informacji na temat produktów i usług obecnie posiadanych przez Klientów Banku oraz aktywne oferowanie nowych, w zależności od potrzeb.
Zakres obowiązków:
- Obsługa klienta za pośrednictwem korespondencji elektronicznej;
- Aktywne proponowanie produktów i usług Banku;
- Zapewnianie wysokiej jakości świadczonych usług;
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej;
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie;
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy;
- Mile widzialnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klientów;
- Umiejętność obsługi komputera;
- Gotowość do pracy na umowę na zastępstwo;
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej.
Oferujemy:
- Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją;
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia czy poziomu sprawności;
- Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;
- Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;
- Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;
- Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;
- Pracę w środowisku agile’owym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.