
Specjalista ds. Obsługi Przedsiębiorstw
Twój zakres obowiązków
-
Zapewnienie sprawnej obsługi operacyjnej przedsiębiorstw (obsługa Klientów poprzez kontakt mailowy, telefoniczny)
-
Wsparcie w bieżącej pracy Doradcy Klienta Korporacyjnego w zakresie procesu obsługi Klientów i sprzedaży usług bankowych
-
Udział i wspieranie Doradcy Bankowego w zadaniach związanych z przygotowaniem indywidualnych strategii sprzedażowych dla najważniejszych Klientów
-
Aktywny udział w zbieraniu i dokumentowaniu informacji o Kliencie istotnych dla relacji sprzedażowych oraz posprzedażowych
-
Dbanie o właściwy obieg dokumentacji
-
Efektywna obsługa oparta na jakości, zaangażowaniu i biznesowym zaufaniu
Nasze wymagania
-
Wyższe wykształcenie lub studenci ostatnich lat studiów
-
Dobra znajomość pakietu MS Office
-
Bardzo dobra organizacja pracy
-
Komunikatywność i zdolności interpersonalne
-
Dokładność, systematyczność oraz terminowość przy realizacji zadań
-
Umiejętność pracy w Zespole
Mile widziane
-
Doświadczenie pracy w bankowości w call center, sprzedaży lub obsłudze Klientów
-
Zainteresowanie bankowością korporacyjną
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
To oferujemy
-
Umowę o pracę
-
Premię kwartalną
-
Prywatną opiekę medyczną
-
Możliwości rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy z zakresu bankowości i funkcjonowania przedsiębiorstw
-
Pracę w Regionalnym Centrum Korporacyjnym w Warszawie (praca w back office)
-
Przyjazną atmosferę pracy, opartą na współpracy, zaufaniu i osiąganiu wspólnego celu
-
Szkolenie wstępne przeprowadzane przez doświadczonego Trenera wewnętrznego
-
Bieżące wsparcie w codziennej pracy
-
Możliwość udziału w szkoleniach poszerzających wiedzę produktową i standardy obsługi
-
Zróżnicowany zakres zadań i możliwość poznania komplementarnej oferty bankowości przedsiębiorstw: rachunki bieżące, kredyty, faktoring, lokaty itp.
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
- parking rowerowy
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!