Aplikuj
wróć do listy ofert
Niestety ta oferta pracy jest już nieaktualna.
Aplikuj
logo

Analityk Finansowy

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

angielski

Średnia firma

Specjalizacje oferty
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, globalnej korporacji produkcyjno-usługowej z branży chemicznej, poszukujemy kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku Analityka Finansowego. Biuro firmy mieści się w Krakowie.


Analityk Finansowy

Analityk Finansowy

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 194876/9868

Opis stanowiska:
  • przeprowadzanie szczegółowych analiz finansowych danych sprzedażowych,
  • opracowywanie modeli finansowych, przygotowywanie prognoz i budżetów sprzedaży,
  • analizowanie i monitorowanie kosztów, identyfikacja czynników kosztotwórczych i sugerowanie inicjatyw oszczędnościowych,
  • współpraca z pozostałymi zespołami finansowymi w celu gromadzenia odpowiednich danych,
  • identyfikacja obszarów wymagających poprawy i możliwości rozwoju,
  • przygotowywanie kompleksowych raportów i prezentacji dla kadry zarządzającej.
Wymagania:
  • min. 3-lata doświadczenia zawodowego w obszarze analizy finansowej, ze szczególnym uwzględnieniem analizy sprzedaży i kosztów,
  • silne zdolności analityczne, umiejętność interpretacji złożonych danych finansowych i identyfikowania trendów,
  • zaawansowana znajomość MS Excel,
  • rozwinięte zdolności komunikacyjne, z umiejętnością skutecznego przedstawiania ustaleń i rekomendacji interesariuszom,
  • biegła znajomość języka angielskiego (min. B2+),
  • umiejętność samodzielnej pracy i efektywnej współpracy w zespole.
Oferta obejmuje:
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premie świąteczne, roczne i inne świadczenia dodatkowe,
  • prywatna opieka medyczna dla pracownika i jego rodziny,
  • pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • elastyczne godziny pracy i hybrydowy model pracy,
  • mnóstwo wydarzeń firmowych, takich jak aukcje charytatywne czy imprezy rodzinne,
  • komfortowe środowisko pracy (biblioteka, strefa relaksu, dopłata do obiadów na stołówce, oczyszczacze powietrza).