Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2023-11-27
Starszy Specjalista ds. Płac
Nr ref. 195156/10017
Kraków, małopolskie
Podatki, Księgowość, Ubezpieczenia, Analiza, Human Resources, Obsługa klienta, Administracja
angielski
Data aktualizacji: 2023-11-27
Goldman Recruitment
Starszy Specjalista ds. Płac
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy energetycznej działającej w obszarze Europy Środkowej, poszukujemy kandydata na stanowisko Starszego Specjalisty ds. Płac. Siedziba firmy znajduje się w Krakowie.


Starszy Specjalista ds. Płac

Starszy Specjalista ds. Płac

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 195156/10017

Opis stanowiska:
  • samodzielne prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących udzielenia zezwoleń na pracę oraz jednolitych zezwoleń na pobyt i pracę dla pracowników spółki,
  • utrzymywanie bieżącego, efektywnego i samodzielnego kontaktu z urzędami i pracownikami w celu zapewnienia poprawnej komunikacji oraz uzyskania pozytywnych decyzji w sprawie kart pobytu dla cudzoziemców,
  • rejestrowanie pracowników w systemach rządowych (ministerstwa pracy, urzędy imigracyjne, służby graniczne) właściwych dla poszczególnych krajów oddelegowania,
  • monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i ubezpieczeniowych oraz dostosowywanie procedur w związku z nimi,
  • współpraca z zespołem księgowości w kwestiach płacowych i delegacji.
  • rozwiązywanie problemów związanych z płacami pracowników oddelegowanych i odpowiednie raportowanie.
Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale płac, obsługi pracowników oddelegowanych lub księgowości,
  • znajomość przepisów i procedur związanych z delegacjami zagranicznymi oraz przepisów podatkowych i ubezpieczeniowych,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie B1,
  • umiejętność korzystania z programów do obsługi płac,
  • zdolność do pracy w zespole oraz komunikatywność,
  • skrupulatność i dokładność w wykonywaniu obowiązków.
Oferta obejmuje:
  • rozwój zawodowy w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • praca w międzynarodowym środowisku, możliwość doskonalenia języka angielskiego w codziennej pracy,
  • niezbędne narzędzia do pracy (telefon, laptop, dodatkowy monitor)
  • pakiet benefitów (multisport, ubezpieczenie medyczne).