
Specjalista/ka ds. Rozwoju Personalizacji
Twój zakres obowiązków
-
Odpowiedzialność za zwiększenie zaangażowania Klientów poprzez budowę zaawansowanych procesów personalizacji
-
Prowadzenie projektów związanych z personalizacją - generowanie pomysłów, prowadzenie ustaleń biznesowych z innymi jednostkami, podsumowanie, wyciąganie wniosków i rekomendowanie usprawnień we wdrażanych działaniach
-
Projektowanie procesów komunikacji z klientem dopasowanych do ich potrzeb i w oparciu o dane na ich temat oraz wdrażanie w systemie CRM
-
Przygotowywanie wymagań/specyfikacji do wdrożenia zmian w systemie personalizacji CRM (w tym real-time), analiza proponowanych rozwiązań, testy
Nasze wymagania
-
Doświadczenie w prowadzeniu projektów biznesowych
-
Poczucie odpowiedzialności za obszar i angażowanie innych osób we współpracę
-
Umiejętność pracy z danymi i wyciągania wniosków
-
Umiejętność budowania procesów w ramach kampanii CRM (mile widziane w real-time)
-
Znajomość systemów do zarządzania kampaniami CRM i personalizacji
-
Otwartość na generowanie biznesowych pomysłów na komunikację z Klientami, prowadzeniu ustaleń biznesowych
-
Umiejętność tworzenia jasnych, zwięzłych podsumowań i ich prezentacji w języku angielskim
Mile widziane
-
Znajomość SQL
-
Doświadczenie w projektowaniu rozwiązań IT - składanie wymagań, przygotowanie specyfikacji, analiza biznesowa, testowanie
To oferujemy
-
Pracę w ramach strategicznego projektu Banku, wdrażającego nowy system personalizujący relację z Klientami
-
Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi
-
Realny wpływ na rozwój środowiska raportowego (w tym rozwiązania chmurowe)
-
Pracę w zespole nastawionym na dzielenie się wiedzą
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjny pakiet premiowy
-
Pracę hybrydową (w wymiarze 60% z biura/40% zdalnie)
-
Benefity pozapłacowych, m.in prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
-
Zniżki w naszej kawiarni pracowniczej Green Caffe Nero
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- program emerytalny
- kawa / herbata
- strefa relaksu
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- Dostęp do platformy MyBenefit
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!