Specjalista/ka ds. Wsparcia Operacyjnego
Twój zakres obowiązków
-
Inicjowanie zmian w działających procesach i usługach oferowanych przez bank
-
Rozwój aplikacji i procesów wspierających zdalne formy kontaktu
-
Analiza procesów i regulacji
-
Merytoryczne wspieracie pracowników departamentu oraz umiejętność kreatywnego rozwiązywania skomplikowanych problemów klientów
-
Prowadzenie komunikacji wewnątrz departamentu i rozwój wewnętrznych zasobów wiedzy
-
Współpraca z różnymi jednostkami biznesowymi i kontrolnymi banku
-
Udział w dużych projektach realizowanych w strukturach Banku
-
Wsparcie procesu kontroli wewnętrznej
-
Rozwijanie narzędzi wspierających ekspertów w pracy z klientami
Nasze wymagania
-
Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w branży bankowej/finansowej
-
Wysoce rozwinięte umiejętności komunikacyjne i analityczne
-
Umiejętność analizy procesów i proponowania zmian
-
Zaawansowana znajomość aplikacji MS Office, w szczególności Word i Power Point
-
Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2
-
Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja czasu pracy
Mile widziane
-
Znajomość aplikacji JIRA i Confluence będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
-
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
Pracę zdalną
-
Szeroką gamę benefitów pozapłacowych, m.in prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
-
Pracę nakierowaną na samodzielność
-
Wsparcie zespołu, wymianę wiedzy i doświadczeń
-
Przestrzeń do realizacji własnych pomysłów, i wdrażania nowych rozwiązań
-
Możliwość współpracy z wieloma jednostkami banku
-
Możliwość rozwoju w obszarze rynków finansowych i kapitałowych
-
Realny wpływ na rozwój bankowości klienta zamożnego
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- program emerytalny
- kawa / herbata
- strefa relaksu
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- Dostęp do platformy MyBenefit
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!