Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2023-12-04
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, Kontroling, Analiza, Obsługa klienta
angielski
Data aktualizacji: 2023-12-04
REKRUTACJA ZDALNA
Specjalista/ka ds. Wsparcia Operacyjnego

Specjalista/ka ds. Wsparcia Operacyjnego

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Inicjowanie zmian w działających procesach i usługach oferowanych przez bank

  • Rozwój aplikacji i procesów wspierających zdalne formy kontaktu

  • Analiza procesów i regulacji

  • Merytoryczne wspieracie pracowników departamentu oraz umiejętność kreatywnego rozwiązywania skomplikowanych problemów klientów

  • Prowadzenie komunikacji wewnątrz departamentu i rozwój wewnętrznych zasobów wiedzy

  • Współpraca z różnymi jednostkami biznesowymi i kontrolnymi banku

  • Udział w dużych projektach realizowanych w strukturach Banku

  • Wsparcie procesu kontroli wewnętrznej

  • Rozwijanie narzędzi wspierających ekspertów w pracy z klientami

Nasze wymagania

  • Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w branży bankowej/finansowej

  • Wysoce rozwinięte umiejętności komunikacyjne i analityczne

  • Umiejętność analizy procesów i proponowania zmian

  • Zaawansowana znajomość aplikacji MS Office, w szczególności Word i Power Point

  • Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2

  • Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja czasu pracy

Mile widziane

  • Znajomość aplikacji JIRA i Confluence będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Pracę zdalną

  • Szeroką gamę benefitów pozapłacowych, m.in prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit

  • Pracę nakierowaną na samodzielność

  • Wsparcie zespołu, wymianę wiedzy i doświadczeń

  • Przestrzeń do realizacji własnych pomysłów, i wdrażania nowych rozwiązań

  • Możliwość współpracy z wieloma jednostkami banku

  • Możliwość rozwoju w obszarze rynków finansowych i kapitałowych

  • Realny wpływ na rozwój bankowości klienta zamożnego

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • program emerytalny
  • kawa / herbata
  • strefa relaksu
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • Dostęp do platformy MyBenefit

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

Jesteśmy bankiem cyfrowym. Nasi specjaliści IT tworzą rozwiązania, z których korzystają miliony użytkowników. Projektują i rozwijają nowoczesne aplikacje dla każdego z obszarów naszej działalności, stanowiąc technologiczne DNA banku. Bądź prekursorem nowoczesnych rozwiązań bankowości internetowej, kreuj cyfrową przyszłość razem z nami!
Jesteśmy bankiem cyfrowym.