
O nas
Jesteśmy nagradzaną szwajcarską firmą BPO i chcemy podzielić się z Tobą naszą przestrzenią!
Wyobraź sobie mieć wszystko co najlepsze z dwóch światów – nieskończone możliwości rozwoju kariery w stabilnej, międzynarodowej strukturze i start-up’owy klimat (czyli brak dress code’u, kultura wspólnej nauki i prawdziwie przyjazna atmosfera). FRISTA oferuje to wszystko zgodnie z naszym motto #Aim4thetop, a to tylko pakiet startowy do wędrówki na sam szczyt zrealizowania Twojego potencjału.
Rośniemy w zawrotnym tempie, cały czas budując zespoły dla naszych międzynarodowych klientów w wielu obszarach – HR, Księgowość, Customer Service, IT i wiele innych. Dlatego też stale poszukujemy zaangażowanych talentów, które dołączą do naszego zespołu!
Twoja rola:
- Odpowiedzialność za terminowe i poprawne księgowanie faktur sprzedażowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami firmy
- Sprawdzanie kompletności i poprawności dokumentacji księgowej, dbając o zgodność z umowami i zamówieniami
- Prowadzenie analizy sald kont kontrahentów, identyfikacja ewentualnych rozbieżności oraz rozwiązywanie problemów związanych z płatnościami
- Regularne monitorowanie terminów płatności i zapewnienie terminowego regulowania zobowiązań finansowych
- Współpraca z klientami w celu wyjaśniania nieścisłości oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące płatności.
- Utrzymywanie prawidłowej dokumentacji księgowej, przygotowywanie raportów i zestawień związanych z działalnością działu AR
- Dbanie o przestrzeganie zasad wewnętrznych i procedur księgowych, a także aktualizacja wiedzy dotyczącej przepisów podatkowych i rachunkowo-finansowych
- Wspieranie audytów wewnętrznych i zewnętrznych, zapewniając niezbędne dokumenty i informacje
- Poszukiwanie i wdrażanie efektywnych rozwiązań w obszarze AR poprzez automatyzację procesów i optymalizację działań
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie zawodowe w księgowości AR (minimum rok)
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (minimum poziom B2)
- Biegłość w obszarze programów MS Office, zwłaszcza Excela
- Mile widziane doświadczenie w pracy z SAP
- Znajomość prawa podatkowego i przepisów dotyczących rachunkowości
- Umiejętność analitycznego myślenia i dokładność w pracy
- Umiejętność pracy w zespole oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Sumienność, dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju i perspektywy na przyszłość: posiadamy wewnętrzny program szkoleniowy, składający się z trzech modułów: kursów językowych, umiejętności miękkich i twardych, a także jasną ścieżkę rozwoju w zespole
- Kartę Multisport i Prywatną Opiekę Medyczna (Luxmed): Dla pracowników na umowę o pracę zapewniamy dostęp do kart Multisport oraz prywatnej opieki medycznej, dbając o Twoje zdrowie i dobre samopoczucie
- Program Poleceń Pracowniczych: Cenimy Twoje zaangażowanie i wsparcie w budowaniu zespołu. Dlatego nagradzamy rekomendacje pracowników, którzy przyciągną do nas nowe talenty
- Brak Dress Code'u: U nas nie ma restrykcyjnego dress code'u. Doceniamy Twoją indywidualność i pozostawiamy Ci swobodę w wyborze ubioru. Start-upowa atmosfera, z regularnymi inicjatywami integracyjnymi, które pozwalają nam tworzyć przyjazne środowisko pracy
- Możliwość Wdrażania Własnych Pomysłów: Jesteśmy otwarci na Twoje inicjatywy i pomysły. Najlepsze z nich są nagradzane w cyklicznym konkursie, co daje Ci szansę wpływać na rozwój firmy;