Ekspert ds. Segmentu Klienta Zamożnego
Twój zakres obowiązków
-
Definiowanie modelu działania segmentu klientów zamożnych w Banku z uwzględnieniem kanałów kontaktu oraz oferty produktowej
-
Monitorowanie realizacji celów w obszarze segmentu klientów zamożnych
-
Prowadzenie projektów w zakresie rozwoju produktów i usług dla klientów zamożnych we współpracy z innymi jednostkami Banku
-
Analiza aktywności klientów zamożnych, opracowywanie najlepszych praktyk wspierających relacyjność oraz wdrażanie ich do sieci dystrybucji
-
Definiowanie i zapewnienie realizacji wysokich standardów pracy osobistych ekspertów oraz całego segmentu klienta zamożnego
-
Wspieranie procesów sprzedaży i obsługi posprzedażowej ze szczególnym uwzględnieniem kanałów zdalnych
-
Wsparcie przy tworzenie ofert specjalnych i wdrażaniu nowych rozwiązań w zakresie sprzedaży i obsługi
-
Analiza rynku i konkurencji w zakresie produktów i usług
-
Współpraca z zewnętrznymi firmami inwestycyjnymi oraz ubezpieczeniowymi w zakresie produktów inwestycyjnych oraz inwestycyjno-ubezpieczeniowych
-
Nadzór merytoryczny nad szkoleniami dla pracowników segmentu klienta zamożnego
-
Przygotowywanie i nadzór nad komunikacją zewnętrzną do klientów banku.
-
Opracowywanie i biznesowy nadzór nad dokumentacją i procedurami w zakresie produktów i usług dla klientów zamożnych
Nasze wymagania
-
Doświadczenie w bankowości detalicznej (rola związana z segmentem klienta zamożnego w banku lub innej instytucji będzie dodatkowym atutem)
-
Doświadczenie w zakresie prowadzenia i zarządzania projektami
-
Znajomość rynku produktów i rozwiązań dla klienta zamożnego
-
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PP)
-
Dobra znajomość języka angielskiego
-
Zdolność analitycznego myślenia
-
Kreatywność oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji
-
Wysokie umiejętności interpersonalne
-
Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, współpracy w zespole
-
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, bankowość i ubezpieczenia
To oferujemy
-
Pracę w topowej instytucji na polskim rynku bankowym, wielokrotnie docenianej i nagradzanej w konkursach tj. ranking Przyjazny Bank Newsweeka, Złoty Bankier, najlepszy cyfrowy bank w Polsce wg magazynu Global Finance
-
Ciekawe, pełne wyzwań zadania związane z kreowaniem i rozwojem oferty produktów i usług dla segmentu klienta zamożnego
-
Dobrą atmosferę w zespole nastawionym na współpracę i dzielenie się wiedzą
-
Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem oraz systemem premii kwartalnych
-
Gamę benefitów pozapłacowych, w tym opiekę medyczną oraz dostęp do popularnej platformy kafeteryjnej MyBenefit
-
Pracę hybrydową (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie) w nowoczesnym biurze w okolicach metra Pole Mokotowskie
-
Możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- możliwość pracy zdalnej
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!