
Manager / Managerka w Zespole M&A Energy Strategia i Transakcje
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie procesu M&A (bieżąca współpraca z dyrektorem/ partnerem),
- Przygotowanie dokumentacji transakcyjnej oraz ofertowej,
- Współpraca z przedsiębiorcami, funduszami private equity oraz doradcami transakcyjnymi,
- Przygotowanie analiz, w tym modeli finansowych, oraz prezentacji dla klientów,
- Wsparcie w przygotowaniu kompleksowych analiz wybranych spółek, aktywów i segmentów rynku energii, w tym OZE.
Nasze wymagania
- Min. 3 lata doświadczenia w M&A,
- Min. 2 lata doświadczenie w firmie consultingowej,
- Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu corporate finance oraz procesu transakcyjnego,
- Wysoki poziom organizacji pracy,
- Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Power Point oraz Excel,
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. C1 i biegłość w języku polskim,
- Znajomość rynku energii, branży OZE i doświadczenie przy projektach z zakresu energii odnawialnej.
To oferujemy
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie doradczej posiadającej pozycję lidera na rynku,
- Udział w projektach M&A dla największych polskich i zagranicznych klientów,
- Współpracę z najlepszymi specjalistami z Polski i z zagranicy,
- Indywidulny program szkoleń (w tym CFA, ACCA),
- Elastyczny czas i miejsce pracy,
- Komfortowe warunki pracy oraz biuro w prestiżowej lokalizacji,
- Udemy for Business - dostęp do ponad 3000 szkoleń online,
- Go Fluent – platforma, która oferuje kursy językowe na wybranym przez Ciebie poziomie,
- EY Badges – globalna certyfikacja Twoich kompetencji i możliwość zdobycia tytułu MBA renomowanej uczelni Hult International Business School,
- Career Counselor – dedykowany, doświadczony doradca, który wspiera rozwój Twojej kariery w EY,
- Innovate EY – unikalny program, w którym możesz stworzyć własny start-up, korzystając z naszego know-how i finansowania,
- Program EY Wellbeing oferujący m.in. dostęp do platformy psychoedukacyjnej Wellbee, pakiet opieki zdrowotnej z dodatkowymi badaniami profilaktycznymi, ubezpieczenie na życie, bilety, karty sportowe i wiele innych benefitów (dostępnych online i offline).
Zespół M&A Energy to grupa specjalistów realizujących projekty w obszarze doradztwa przy transakcjach kupna oraz sprzedaży spółek i projektów, fuzji, podniesienia kapitału oraz tworzenia JV dla klientów polskich i międzynarodowych, w obszarze energetyki, w tym OZE.
Możliwości, jakie na Ciebie czekają:
Pracując w zespole M&A Energy będziesz miał okazję wspierać wiodące organizacje oraz czołowych przedsiębiorców działających na rynku energii w przeprowadzaniu transakcji na poziomie zarówno lokalnym jak i globalnym. Jako członek zespołu projektowego, od samego początku będziesz uczestniczył w przygotowywaniu ofert oraz kompleksowych analizach na każdym etapie procesu transakcyjnego. Oferujemy możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w obszarach M&A/corporate finance, a także rynku energii, w tym OZE. Będziesz pracował z klientem oraz w prężnie rozwijającym się otoczeniu biznesowym.
Benefity
zajęć sportowych
nauki języków
biblioteka
w pracy
dla dziecka
Benefity
- dofinansowanie
- zajęć sportowych
- dofinansowanie
- nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- owoce
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- firmowa
- biblioteka
- gry wideo
- w pracy
- kawa / herbata/napoje
- strefa relaksu
- wyprawka
- dla dziecka
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- możliwość uzyskania uprawnień
- inicjatywy dobroczynne
- pikniki rodzinne
Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał. Zespoły audytorskie, consultingowe, prawne, strategiczne, podatkowe i transakcyjne zadają nieoczywiste pytania, by móc znaleźć nowe odpowiedzi na złożone wyzwania, przed którymi stoi dziś świat.
Zatrudniamy ponad 300 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie. W Polsce jest nas ponad 5000, pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu.
Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy. Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym będziesz się szybko rozwijać, zdobywając doświadczenie na kolejnych projektach.
Dbamy o środowisko – nie tylko biznesowe. EY ogłosił - jako pierwsza firma z „wielkiej czwórki” - plan redukcji emisji dwutlenku węgla, tak by osiągnąć cel zerowej emisji netto w 2025 roku. W ramach realizacji założonego planu, zmniejszyliśmy swoją globalną emisję gazów cieplarnianych w roku fiskalnym 2021 aż o 60% i zrealizowaliśmy cel ujemnej emisji dwutlenku węgla w skali całej organizacji.
EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.