Specjalista ds. Rozwoju Systemów Contact Center
Twój zakres obowiązków
-
Dbałość o rozwój technologiczny Contact Center - poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań wspierających realizację celów Banku
-
Podstawowa analiza danych i rekomendacje usprawnień / inicjatyw
-
Rozwój zdalnych kanałów obsługiwanych w Banku (telefon, czat, mail – w tym Voicebotów i Chatbotów)
-
Samodzielne prowadzenie i zarządzanie inicjatywami w ramach projektów wdrożeniowych we współpracy z IT Banku oraz dostawcami zewnętrznymi w zakresie technologii wykorzystywanej w Contact Center
-
Dbanie o właściwą komunikację między członkami zespołów projektowych - zapewnienie właściwego zrozumienia realizowanych inicjatyw przez wszystkie uczestniczące strony
-
Bieżąca obsługa zleceń z Contact Center
Nasze wymagania
-
Doświadczenie w pracy w Contact Center jako procesowiec / analityk lub inne pokrewne
-
Podstawy analizy danych; znajomość podstaw SQL oraz dobra znajomość MS Office z naciskiem na MS Excel
-
Umiejętność wizualizacji danych i przedstawiania wniosków
-
Ciekawość, krytyczne myślenie i samodzielność w poszukiwaniu rozwiązań problemów
-
Asertywność i umiejętności negocjacyjne
Mile widziane
-
Doświadczenie w administracyjnej obsłudze systemów Contact Center (np. Genesys / Avaya / Cisco)
-
Podstawowa znajomość Microsoft PowerBI
To oferujemy
-
Samodzielność i realny wpływ na kierunek rozwoju najlepszego Bankowego Contact Center na polskim rynku
-
Świetny zespół – lubimy ze sobą pracować, chcemy tworzyć najlepsze rozwiązania, przy okazji dobrze się bawiąc
-
Możliwości rozwoju – korzystamy z najlepszych światowych technologii Contact Center, realizujemy innowacyjne, doceniane w branżowych konkursach projekty
-
Środki od pracodawcy na benefity takie, jakie lubisz – karta multisport, bony zakupowe i tysiące innych (kafeteria MyBenefit)
-
Pracę hybrydową (ok. 50% z domu, 50% z biura)
-
Premie wypłacane kwartalnie
-
Prywatną opiekę medyczną
-
Idealny dojazd do pracy – nieopodal stacji Metro Pole Mokotowskie
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!