Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2024-04-18
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, IT, Analiza, Administracja
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-04-18
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Specjalista ds. Rozwoju Systemów Contact Center

Specjalista ds. Rozwoju Systemów Contact Center

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Dbałość o rozwój technologiczny Contact Center - poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań wspierających realizację celów Banku

  • Podstawowa analiza danych i rekomendacje usprawnień / inicjatyw

  • Rozwój zdalnych kanałów obsługiwanych w Banku (telefon, czat, mail – w tym Voicebotów i Chatbotów)

  • Samodzielne prowadzenie i zarządzanie inicjatywami w ramach projektów wdrożeniowych we współpracy z IT Banku oraz dostawcami zewnętrznymi w zakresie technologii wykorzystywanej w Contact Center

  • Dbanie o właściwą komunikację między członkami zespołów projektowych - zapewnienie właściwego zrozumienia realizowanych inicjatyw przez wszystkie uczestniczące strony

  • Bieżąca obsługa zleceń z Contact Center

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy w Contact Center jako procesowiec / analityk lub inne pokrewne

  • Podstawy analizy danych; znajomość podstaw SQL oraz dobra znajomość MS Office z naciskiem na MS Excel

  • Umiejętność wizualizacji danych i przedstawiania wniosków

  • Ciekawość, krytyczne myślenie i samodzielność w poszukiwaniu rozwiązań problemów

  • Asertywność i umiejętności negocjacyjne

Mile widziane

  • Doświadczenie w administracyjnej obsłudze systemów Contact Center (np. Genesys / Avaya / Cisco)

  • Podstawowa znajomość Microsoft PowerBI

To oferujemy

  • Samodzielność i realny wpływ na kierunek rozwoju najlepszego Bankowego Contact Center na polskim rynku

  • Świetny zespół – lubimy ze sobą pracować, chcemy tworzyć najlepsze rozwiązania, przy okazji dobrze się bawiąc

  • Możliwości rozwoju – korzystamy z najlepszych światowych technologii Contact Center, realizujemy innowacyjne, doceniane w branżowych konkursach projekty

  • Środki od pracodawcy na benefity takie, jakie lubisz – karta multisport, bony zakupowe i tysiące innych (kafeteria MyBenefit)

  • Pracę hybrydową (ok. 50% z domu, 50% z biura)

  • Premie wypłacane kwartalnie

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Idealny dojazd do pracy – nieopodal stacji Metro Pole Mokotowskie

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • kawa / herbata
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • dostęp do platformy kafeteryjnej

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium