Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-04-17
Warszawa, mazowieckie
Księgowość, Analiza
angielski
Data aktualizacji: 2024-04-17
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko Głównej Księgowej/Głównego Księgowego.


Główna Księgowa / Główny Księgowa (produkcja)

Główna Księgowa / Główny Księgowa (produkcja)

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 30/3/2024/AZ/43

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • kilkuletnie doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego w spółce produkcyjnej – warunek konieczny,
  • praktyczna znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego,
  • zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dokładność, rzetelność, zorganizowanie,
  • elastyczność, umiejętność szybkiego reagowania na zmiany.
Obowiązki:
  • koordynacja i nadzór nad pracą działu księgowości,
  • odpowiedzialność za poprawny wynik finansowy spółki,
  • nadzorowanie procesu rozliczania produkcji,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych według Ustawy o rachunkowości oraz Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej,
  • tworzenie procedur usprawniających funkcjonowanie firmy w zakresie działu księgowego,
  • zapewnienie poprawności ewidencji księgowej, obowiązków podatkowych i sprawozdawczości finansowo-księgowej,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (urzędami, audytorami, bankami).
Oferujemy:
  • praca w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie,
  • miejsce parkingowe,
  • zniżki na produkty firmowe.