Dla naszego Klienta, jednego z czołowych producentów FMCG, posiadającego portfolio produktów rozpoznawalnych marek, poszukujemy obecnie Junior Brand Managera.
Junior Brand Manager
Wymagania:
- doświadczenie na podobnych stanowisku - branża FMCG kategoria food,
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii digital i trade marketingowych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min.B2,
- wysokie zdolności interpersonalne oraz silna orientacja na cel,
- rozwinięte umiejętności analityczne i projektowe.
Obowiązki:
- egzekucja działań marketingowych obejmujących: wprowadzanie nowych produktów, politykę cenową, promocję rozumianą jako działania budujące wizerunek marki wśród konsumentów oraz działania bezpośrednio wspierające rotacje produktów,
- operacyjne wykonanie kalendarza marketingowego,
- udział w tworzeniu kalendarza handlowego dla trade marketingu,
- wsparcie w koordynacji kampanii internetowych i social media,
- koordynacja procesu projektowania opakowań,
- samodzielne prowadzenie projektów marketingowych w celu realizacji strategii prowadzonej grupy produktowej,
- analiza otoczenia rynkowego oraz monitorowanie działań konkurencji
- analiza wydajności marek i nowych produktów,
- ścisła współpraca z działami firmy w celu skutecznej realizacji projektów interdyscyplinarnych, w szczególności z działem sprzedaży w celu realizacji bieżących działań marketingowych.
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- szkolenia,
- świadczenia pozapłacowe.