Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-06-24
Junior Accounting Clerk
Nr ref. 116/4/2024/GS/2720
Wrocław, dolnośląskie
Księgowość, BPO/SSC, Analiza
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-06-24
Goldman Recruitment
Junior Accounting Clerk
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, globalnej organizacji korporacyjnej, która w ciągu ostatnich 2 lat wzrosła blisko o 150 osób poszukujemy na stanowisko Junior Accounting Clerk. Praca w tym zespole daje dużą szansę na rozwój zawodowy w strukturach firmy. 


Junior Accounting Clerk

Junior Accounting Clerk

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 116/4/2024/GS/2720

Wymagania:
  • prowadzenie podstawowych czynności księgowych, w tym księgowania dokumentów transportowych, faktur oraz operacji finansowych,
  • biznesowy kontakt z klientem zewnętrznym za pomocą systemu ticketowego czy maila,
  • weryfikacja poprawności danych w systemach księgowych,
  • pomoc w przygotowywaniu raportów i analiz finansowych,
  • utrzymywanie porządku w dokumentacji księgowej,
  • współpraca z pozostałymi zespołami księgowymi w realizacji bieżących zadań.
Obowiązki:
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • chęć pracy i rozwoju w dynamicznym środowisku korporacyjnym,
  • chęć pracy z dokumentami i liczbami,
  • umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów,
  • umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność,
  • znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
  • pracę w międzynarodowej, nowoczesnej i szybko rozwijającej się firmie,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • system szkoleń i możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia doświadczenia w obszarze finansów i rachunkowości,
  • pracę hybrydową,
  • premię roczną,
  • biuro zlokalizowane w centrum Wrocławia,
  • prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny,
  • multisport.
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office