Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-06-17
Controlling Manager
Nr ref. 52/5/2024/MR/2776
Aplikuj
Wrocław, dolnośląskie
Kontroling, Księgowość
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-06-17 Aplikuj
Goldman Recruitment
Controlling Manager
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko Controlling Manager. Osoba pracująca na tym stanowisku będzie zajmować się kontrolingiem produkcji oraz będzie zaangażowana w procesy inwestycyjne i rozwojowe.


Controlling Manager

Controlling Manager

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 52/5/2024/MR/2776

Wymagania:
  • udoskonalanie i wdrażanie procesów raportowania oraz planowania,
  • udział w przygotowywaniu rocznego budżetu oraz jego kontrola,
  • przygotowywanie planów krótko, średnio oraz długo okresowych,
  • udział w projektach inwestycyjnych typu M&A oraz Greenfield,
  • przygotowywanie i dostarczanie informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy,
  • monitoring i kontrola ryzyka związanego z działalnością firmy,
  • analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów,
  • nadzór nad działem kontrolingu oraz bezpośrednia współpraca z zarządem firmy.
Obowiązki:
  • wykształcenie wyższe magisterskie, o kierunku finanse i rachunkowość,
  • biegła znajomość przepisów dotyczących rachunkowości zarządczej,
  • min. 2 - 3 lata doświadczenia w branży produkcyjnej,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • dobra znajomość narzędzi z pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point) oraz ERP,
  • analityczny umysł oraz proaktywny sposób pracy.
Oferujemy:
  • udział w ciekawych projektach oraz prace w międzynarodowym środowisku,
  • atrakcyjne warunki finansowe oraz premia uzależniona od osiąganych wyników,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B,
  • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy,
  • benefity: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, ubezpieczenie na życie,
  • możliwość pracy w trybie hybrydowym.
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Kierownik
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Kierownik
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Kierownik
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office