Starszy Specjalista ds. Procesu Sprzedaży w Bankowości Elektronicznej
4046
Twój zakres obowiązków:
- Kształtowanie wizji rozwoju procesów sprzedaży produktów rachunkowych online
- Odpowiedzialność za realizację ustalonego budżetu i celów sprzedażowych dla produktów rachunkowych w kanałach zdalnych
- Optymalizacja poziomu konwersji procesów sprzedażowych oraz całego lejka sprzedażowego
- Prowadzenie i inicjowanie kampanii sprzedażowych w kanałach zdalnych
- Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie procesów sprzedaży produktów rachunkowych w kanałach zdalnych
- Rozwój i wdrażanie usprawnień w istniejących procesach sprzedaży w zakresie efektywności, jakości i dostarczanej wartości dla Klienta
- Projektowanie procesu „Customer Journey” i umiejętne nim zarządzanie
- Aktualizacja i zarządzanie dokumentacją produktową (umowy, wnioski, formularze)
- Udział w projektach i wdrożeniach systemowych dotyczących nowych produktów i usług bankowych w kanałach zdalnych
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi
Nasze wymagania:
- Zorientowanie na Klienta, jego potrzeby i dostarczaną jakość usług
- Doświadczenie w tworzeniu zdalnych procesów sprzedaży produktów i usług finansowych
- Umiejętność pracy pod presją czasu, terminów oraz wyników
- Zorientowanie na realizację celów sprzedażowych
- Umiejętność pracy zespołowej i współpracy z innymi jednostkami
- Kreatywność i nieszablonowe myślenie
- Umiejętność myślenia analitycznego i wyciągania wniosków
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Mile widziane:
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów w obszarze kanałów zdalnych i Digital
- Znajomość produktów i usług finansowych dla segmentu małych przedsiębiorstw
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii sprzedażowych, marketingowych i reklamowych
- Znajomość rynku sprzedaży produktów finansowych w Internecie
- Znajomość tematyki marketingu internetowego, digitalizacji sprzedaży
- Znajomość systemów Jira oraz Confluence
To oferujemy:
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w najlepszym banku cyfrowym wg ostatniego rankingu Przyjazny Bank Newsweeka
- Udział w innowacyjnych projektach informatycznych przeznaczonych dla klientów detalicznych i realizację strategii rozwoju bankowości internetowej i aplikacji mobilnej
- Możliwości rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
- Umowę o pracę oraz prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
- Szeroką gamę benefitów pozapłacowych, w tym dostęp do popularnej platformy kafeteryjnej MyBenefit
- Pracę w Centrali Banku Millennium w Warszawie (okolice metra Pole Mokotowskie) oraz kawiarnię Green Cafe Nero ze zniżkami dla Pracowników
Benefity:
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Kawa / herbata
- Dodatkowe świadczenia socjalne
- Inicjatywy dobroczynne
- Dostęp do platformy kafeteryjnej
- Parking rowerowy
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!