
Ekspert ds. Zarządzania Zabezpieczeniami
Ekspert ds. Zarządzania Zabezpieczeniami
Miejsce pracy: Warszawa
4386
4386
Twój zakres obowiązków:
- Sporządzanie szczegółowych opinii na temat operatów szacunkowych tj. weryfikacja poprawności oszacowanych wartości nieruchomości oraz identyfikacja i zgłaszanie potencjalnych błędów lub niezgodności,
- Oszacowywanie wartości zabezpieczenia w postaci nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami,
- Opiniowanie nieruchomości pod kątem płynności zabezpieczenia – ocena łatwości zbycia nieruchomości na rynku, a także analiza popytu i sprzedaży,
- Identyfikowanie czynników wpływających na wartość nieruchomości,
- Monitorowanie trendów na rynku nieruchomości,
- Uczestnictwo w opiniowaniu projektów regulacji Banku dotyczących zabezpieczeń.
Nasze wymagania:
- Posiadasz uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego – wymóg konieczny,
- Posiadasz doświadczenie w wycenie nieruchomości (w szczególności nieruchomości komercyjnych),
- Jesteś osobą dokładną, skrupulatną oraz odpowiedzialnie podchodzisz do realizacji powierzanych zadań,
- Znasz język angielski na poziomie minimum B1,
- Samodzielnie i efektywnie organizujesz swoją pracę.
Mile widziane
- Posiadasz doświadczenie zawodowe w instytucji finansowej,
- Masz wykształcenie budowlane.
To oferujemy:
- Umowę na zastępstwo,
- Możliwość pracy zdalnej do 75% czasu po okresie wdrożenia,
- Prywatną opiekę medyczną oraz możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
- Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z Karty Sportowej, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów,
- Pracę w Centrali Banku Millennium w Warszawie (niedaleko Pola Mokotowskiego), gdzie czeka na Ciebie kawiarnia Green Caffe Nero ze zniżkami dla pracowników,
- Dużą samodzielność działania,
- Rozwój kompetencji dzięki wsparciu doświadczonego i ambitnego zespołu, nastawionego na wspólną realizację celów.
Benefity:
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
Bankowość detaliczna to największy i kluczowy obszar działalności Banku Millennium. Budując bezpośrednie relacje z Klientami, dbamy o ich satysfakcję oraz jakość dostarczanych im produktów i usług. Nasze placówki to doskonałe miejsce, by rozpocząć karierę w innowacyjnym banku. Dołącz do nas i miej swój wkład w promowanie najbardziej nowoczesnych rozwiązań w bankowości.
Bankowość detaliczna to największy i kluczowy obszar działalności Banku Millennium.