
Opiekun Klienta w Oddziale Banku
               Opiekun Klienta w Oddziale Banku
Miejsce pracy: Poznań
3976
              3976
Twój zakres obowiązków:
- Obsługujesz klientów z zaangażowaniem i dbałością o ich potrzeby
 - Budujesz i rozwijasz relacje z klientami oparte na wzajemnym zaufaniu i szacunku
 - Analizujesz indywidualne potrzeby klientów i w odpowiedzi na nie - prezentujesz dopasowaną ofertę
 - Dzielisz się wiedzą, inspirujesz i wspierasz klientów w tym, jak korzystać ze zdalnych kanałów obsługi
 - Wspólnie z zespołem realizujesz grupowe cele sprzedażowe z zachowaniem najwyższych standardów jakości
 
Nasze wymagania:
- Posiadasz doskonałe umiejętności interpersonalne - tj. umiesz budować relacje i aktywnie słuchać, a cierpliwość i empatia to Twoje drugie imię
 - Cechuje Cię wysoki poziom kultury osobistej
 - Lubisz pracować z ludźmi i wiesz, czym w praktyce jest praca zespołowa
 - Ważne jest dla Ciebie to, aby przestrzegać obowiązujących standardów etyki i obsługi klienta
 - Masz już za sobą pierwsze doświadczenie w pracy z klientem
 - Potrafisz rozpoznać potrzeby klienta i sprostać jego oczekiwaniom
 - Interesujesz się obszarem bankowości i śledzisz rozwój nowych technologii
 - Jesteś dostępny w pełnym wymiarze pracy
 - Posiadasz wykształcenie średnie
 
To oferujemy:
- Przejrzysta ścieżka kariery – w tym jasne kryteria awansu, pakiet szkoleń i certyfikacji
 - Umowa o pracę - na początek na 12 miesięcy
 - Czas na Twój rozwój – w tym szkolenia przygotowujące do pracy z klientem i produktami bankowymi oraz regularne, dodatkowe szkolenia, dzięki którym podniesiesz swoje kompetencje
 - Prywatna opieka medyczna oraz preferencyjne warunki ubezpieczenia grupowego
 - Dostęp do platformy kafeteryjnej z tysiącem zniżek i benefitów – w ramach platformy możesz skorzystać m.in. z karty sportowej, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
 - Akcje wolontariackie, które możesz wspierać i inicjować
 - Atmosfera oparta na zaufaniu i współpracy
 
Benefity:
- prywatna opieka medyczna
 - ubezpieczenie na życie
 - zniżki na firmowe produkty i usługi
 - kawa / herbata
 - dodatkowe świadczenia socjalne
 - inicjatywy dobroczynne
 - dostęp do platformy kafeteryjnej
 
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
      Bankowość detaliczna to największy i kluczowy obszar działalności Banku Millennium. Budując bezpośrednie relacje z Klientami, dbamy o ich satysfakcję oraz jakość dostarczanych im produktów i usług. Nasze placówki to doskonałe miejsce, by rozpocząć karierę w innowacyjnym banku. Dołącz do nas i miej swój wkład w promowanie najbardziej nowoczesnych rozwiązań w bankowości.
                
  Bankowość detaliczna to największy i kluczowy obszar działalności Banku Millennium.
  
  
  





