Analityk Ścieżek Klientów w Aplikacji Mobilnej
2208
Twój zakres obowiązków:
- Analizowanie ścieżek i zachowań klientów w aplikacji mobilnej oraz procesach omnikanałowych
- Prowadzenie projektów związanych z raportowaniem personalizacji w kanałach elektronicznych
- Udział w pracach nad przygotowywaniem wymagań i dokumentacji dotyczących pomiaru efektywności prowadzonych kampanii cyfrowych
- Generowanie pomysłów, prowadzenie ustaleń biznesowych z innymi jednostkami, rekomendowanie rozwiązań mających na celu poprawę konwersji oraz optymalizację procesów digitalowych
- Tworzenie raportów, zestawień i analiz oraz wizualna prezentacja i interpretacja wyników
- Projektowanie, prognozowanie i monitorowanie KPI
Nasze wymagania:
- Znajomość procesów w aplikacjach bankowych oraz trendów i zachowań klientów w kanałach cyfrowych
- Doświadczenie w raportowaniu oraz projektowaniu działań kampanijnych lub związanych z personalizacją
- Znajomość SQL’a (Microsoft SQL Server) i umiejętność wykorzystania go w praktyce
- Znajomość narzędzi do wizualizacji danych (doświadczenie w pracy z PowerBI będzie dodatkowym atutem)
- Doświadczenie w przygotowywaniu zaawansowanych raportów i profesjonalnych prezentacji (storytelling)
- Poczucie odpowiedzialności za obszar i umiejętność angażowania innych osób we współpracę
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. B2
Mile widziane:
- Udział w pracach wdrożeniowych systemów do zarządzania kampaniami CRM i personalizacji
To oferujemy:
- Pracę w topowej instytucji na polskim rynku bankowym, wielokrotnie docenianej i nagradzanej w konkursach tj. ranking Przyjazny Bank Newsweeka, Złoty Bankier, najlepszy cyfrowy bank w Polsce wg magazynu Global Finance
- Udział w rozwojowych projektach i tworzeniu rozwiązań, które wyróżniają się na rynku pod względem innowacyjności i przyjazności dla Klienta
- Realny wpływ na rozwój aplikacji mobilnej, z której korzysta już ponad 2 mln klientów
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premii kwartalnyc
- Pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
- Pracę hybrydową (z przewagą pracy w biurze)
- Nowoczesne, komfortowe biuro w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie), możliwość korzystania ze zniżek dla pracowników w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
Benefity:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- Dostęp do platformy MyBenefit
- Oferta grupowego ubezpieczenia na życie
- Parking rowerowy
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!