Specjalista ds. Obsługi Przedsiębiorstw
Specjalista ds. Obsługi Przedsiębiorstw
Miejsce pracy: Warszawa
4601
4601
Twój zakres obowiązków
- Zapewnienie sprawnej obsługi operacyjnej przedsiębiorstw (obsługa Klientów poprzez kontakt mailowy, telefoniczny)
- Wsparcie w bieżącej pracy Doradcy Klienta Korporacyjnego w zakresie procesu obsługi Klientów i sprzedaży usług bankowych
- Udział i wspieranie Doradcy Bankowego w zadaniach związanych z przygotowaniem indywidualnych strategii sprzedażowych dla najważniejszych Klientów
- Aktywny udział w zbieraniu i dokumentowaniu informacji o Kliencie istotnych dla relacji sprzedażowych oraz posprzedażowych
- Dbanie o właściwy obieg dokumentacji
- Efektywna obsługa oparta na jakości, zaangażowaniu i biznesowym zaufani
Nasze wymagania
- Wyższe wykształcenie lub studenci ostatnich lat studiów
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Komunikatywność i zdolności interpersonalne
- Dokładność, systematyczność oraz terminowość przy realizacji zadań
- Umiejętność pracy w Zespole
Mile widziane
- Doświadczenie pracy w bankowości w call center, sprzedaży lub obsłudze Klientów
- Zainteresowanie bankowością korporacyjną
To oferujemy
- Umowę o pracę
- Premię kwartalną
- Prywatną opiekę medyczną
- Możliwości rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy z zakresu bankowości i funkcjonowania przedsiębiorstw
- Pracę w Regionalnym Centrum Korporacyjnym w Warszawie (praca w back office)
- Przyjazną atmosferę pracy, opartą na współpracy, zaufaniu i osiąganiu wspólnego celu
- Szkolenie wstępne przeprowadzane przez doświadczonego Trenera wewnętrznego
- Bieżące wsparcie w codziennej pracy
- Możliwość udziału w szkoleniach poszerzających wiedzę produktową i standardy obsługi
- Zróżnicowany zakres zadań i możliwość poznania komplementarnej oferty bankowości przedsiębiorstw: rachunki bieżące, kredyty, faktoring, lokaty itp.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- owoce
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium