Starszy Doradca Klientów Korporacyjnych
4472
Twój zakres obowiązków
- Realizowanie planów sprzedaży w zakresie pozyskania nowych Klientów oraz sprzedaży produktów bankowych
- Utrzymanie i rozwój portfela Klientów z sektora średnich i dużych przedsiębiorstw
- Rozpoznawanie potrzeb Klientów, dopasowanie oferty produktowej oraz negocjowanie warunków współpracy
- Inicjowanie i wspomaganie procesu kredytowego
- Utrzymywanie profesjonalnych, partnerskich i długotrwałych relacji z Klientami Banku
Nasze wymagania
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w bankowości korporacyjnej
- Minimum roczne doświadczenie w pracy, obejmujące wykonywanie czynności polegających na przekazywaniu Klientom informacji o usługach inwestycyjnych oraz instrumentach finansowych będących ich przedmiotem
- Doświadczenie w pozyskiwaniu i opiece nad portfelem Klientów korporacyjnych
- Znajomość analizy finansowej i zabezpieczeń kredytowych
- Umiejętność inicjowania i budowania trwałych relacji z Klientami
- Znajomość technik sprzedaży i umiejętność prezentacji
- Znajomość rynku usług finansowych oraz produktów bankowych dedykowanych dla Klientów z segmentu przedsiębiorstw
- Prawo jazdy
- Silna motywacja do pracy
Mile widziane
- Mile widziana znajomość Klientów z segmentu strategicznego
To oferujemy
- Pracę w Regionalnym Centrum Korporacyjnym w Gdańsku
- Umowę o pracę, atrakcyjne warunki finansowe oraz opiekę medyczną
- Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy
- Samodzielną pracę w kooperacji ze specjalistami produktowymi
- Wsparcie Konsultanta w obsłudze operacyjnej firm
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych i jakości pracy
- Dostęp do platformy MyBenefit
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- dostęp do platformy kafeteryjnej
- parking rowerowy
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!