Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Bank Millennium S.A.
Data aktualizacji: 2024-11-27
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, IT
angielski
Praca stacjonarna, Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-11-27 Aplikuj
REKRUTACJA ZDALNA
Service Designer w Departamencie Bankowości Elektronicznej

Service Designer w Departamencie Bankowości Elektronicznej

Miejsce pracy: Warszawa

O projekcie

Masz pasję do designu, jesteś kreatywny/a i znasz aspekty techniczne wprowadzanych rozwiązań? Masz zdolność do analizowania potrzeb użytkowników, projektowania interakcji i strategii komunikacyjnych oraz posiadasz doświadczenie w projektowaniu procesów usługowych? Biegle posługujesz się Adobe XD / Figmą, wiesz co to Design System, CJ oraz User Flow, potrafisz analizować raporty i wymagania biznesowej oraz cały czas rozwijasz swoje umiejętności? Chcesz wziąć udział w interesujących, rozbudowanych projektach dla ponad 3 milionów użytkowników? Ta praca jest dla Ciebie!

Twój zakres obowiązków

  • Projektowanie UI&UX rozwiązań na strony internetowe, systemy transakcyjne i aplikacje mobilne
  • Przygotowywanie makiet Lo-Fi i prototypów interaktywnych do badań z użytkownikami
  • Analizy wymagań biznesowych i przekładanie ich na User Flow’y, Customer Journey
  • Testowanie i badanie wprowadzonych zmian oraz wprowadzanie usprawnień
  • Ścisła współpraca z działem IT, biznesowym, analitycznym, badawczym oraz projektowym przy wdrażaniu rozwiązań
  • Odpowiedzialność za pełen proces projektowy E2E, włącznie z wdrożeniem rozwiązania dla użytkownika końcowego
  • Wypracowywanie oraz opracowywanie dokumentacji technicznych i projektowych dla członków współpracujących zespołów i działów IT
  • Dbanie o spójność wizualną oraz stosowanie rozwiązań zgodnych ze standardami, trendami i wcześniej wypracowanymi rozwiązaniami (w oparciu o Design System)
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi i dbanie o spójność projektową integrowanych rozwiązań
  • Prowadzenie warsztatów projektowych z członkami zespołu
  • Przygotowywanie raportów i prezentacji na temat wdrażanych rozwiązań
  • Wypracowanie oraz wdrożenie standardów UX/UI w organizacji

Nasze wymagania

  • Portfolio i min. 5 letnie doświadczenie w projektowaniu serwisów, stron internetowych oraz aplikacji mobilnych
  • Doskonała znajomość programów pakietu Adobe: Photoshopa, Illustratora, XD oraz Figma
  • Umiejętność analiz technicznych, biznesowych oraz raportów i przekładania ich na wdrażane rozwiązania
  • Zmysł estetyczny i dbałość o szczegóły na poziomie "pixel perfect"
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań oraz realne zaangażowanie w powierzone zadania
  • Doświadczenie w przeprowadzaniu badań użytkowników, testów A/B oraz analiz zachowań użytkowników
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracowania na wielu projektach równolegle oraz terminowość
  • Otwartość na feedback ze strony zespołu
  • Znajomość programów JIRA / Confluence
  • Znajomość zasad projektowania dostępnego (accessibility)
  • Gotowość do pracy w trybie stacjonarnym lub hybrydowym (praca zdalna średnio kilka dni w miesiącu)

To oferujemy

  • Udział w rozwojowych projektach i możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji
  • Ścisłą współpracę z wieloma działami zaangażowanymi w proces projektowy, w tym możliwość wzięcia udziału w badaniach użyteczności z użytkownikami
  • Pracę w ponad 40 osobowym wydziale projektowym
  • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premii kwartalnych
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty Multisport, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
  • Nowoczesne, komfortowe biuro w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie)
  • Możliwość korzystania ze zniżek dla pracowników w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

Jesteśmy bankiem cyfrowym. Nasi specjaliści IT tworzą rozwiązania, z których korzystają miliony użytkowników. Projektują i rozwijają nowoczesne aplikacje dla każdego z obszarów naszej działalności, stanowiąc technologiczne DNA banku. Bądź prekursorem nowoczesnych rozwiązań bankowości internetowej, kreuj cyfrową przyszłość razem z nami!
Jesteśmy bankiem cyfrowym.