
Dla naszego Klienta - znanej międzynarodowej spółki z branży usług, poszukujemy kandydata na stanowisko HR & Payroll Managera.
Idealny kandydat ma doświadczenie w zarządzaniu co najmniej kulkuosobowym zespołem, rekrutacji, posiada wiedzę kadrowo-płacową. Współpraca z Zarządem.
Praca 100% z biura, z okazjonalnym home office.
HR & Payroll Manager
HR & Payroll Manager
Miejsce pracy: Piaseczno
Nr ref. 64/2/2025/IS/11924/3683
Wymagania
- koordynowanie pracy działu HR, motywowanie oraz rozwijanie zespołu (14 osób),
- nadzór nad prawidłowym naliczaniem wynagrodzeń, rozliczaniem czasu pracy oraz prowadzeniem dokumentacji pracowniczej,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług HR,
- zarządzanie budżetem działu HR, odpowiedzialność za planowanie, kontrolę oraz optymalizację kosztów personalnych,
- zapewnienie zgodności procesów HR z przepisami prawa pracy oraz wewnętrznymi politykami firmy,
- nadzór nad procesami rekrutacyjnymi oraz efektywnym wdrażaniem nowych pracowników,
- planowanie i wdrażanie programów rozwojowych oraz szkoleń dla pracowników produkcyjnych oraz administracyjnych.
Obowiązki
- min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość przepisów praca pracy,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem min 6 osób,
- znajomość języka angielskiego - będzie atutem,
- dokładność, sumienność, zaangażowanie w pełnione obowiązki,
- komunikatywność, bardzo dobra organizacja pracy.
Oferujemy
- Umowę o Pracę lub B2B
- samochód służbowy (również do celów prywatnych),
- system premiowy oparty o wypracowane wyniki,
- prywatna opieka medyczna, karta sportowa,
- dofinansowanie szkoleń i kursów.