Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Praktyka - CRM (Personalizacja / event-driven / real-time marketing)

Rekrutacja zdalna

Specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

Duża firma

Specjalizacje oferty
Praktyka - CRM (Personalizacja / event-driven / real-time marketing)

Praktyka - CRM (Personalizacja / event-driven / real-time marketing)

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

  • Udział w budowaniu i rozwoju spersonalizowanych doświadczeń klientów (event-driven, w tym real time) przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii CRM
  • Prototypowanie i wdrażanie scenariuszy zdarzeniowych z wykorzystaniem platformy do przetwarzania danych strumieniowych (event stream-processing platform)
  • Analityka danych (SQL/Python), w tym analiza biznesowa potencjału działań w zakresie marketingu zdarzeniowego
  • Współdziałanie z innymi jednostkami, w ramach analizy podróży klienta (customer journey)
  • Testowanie, podsumowywanie i wyciąganie wniosków oraz rekomendowanie usprawnień w procesach związanych z personalizacją

Wymagania:

  • Gotowość do odbycia praktyki w okresie 03.07-30.09, min. 40h w tygodniu
  • Poczucie odpowiedzialności za obszar i angażowanie innych osób we współpracę
  • Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
  • Chęć do analizy usługi lub produktu z punktu widzenia użytkownika/klienta
  • Łatwość generowania pomysłów na komunikację z klientami 
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Znajomość SQL/baz danych

Mile widziane:

  • Doświadczenie w obszarze CRM/badań rynkowych/badań klienckich bądź zainteresowanie tematyką budowania relacji z klientem
  • Zainteresowanie nowymi technologiami/digital/AI
  • Znajomość branży finansowej/bankowej
  • Znajomość Python

Oferujemy:

  • Płatną praktykę w oparciu o umowę absolwencką
  • Pracę hybrydową (2 dni w tygodniu pracy zdalnej) oraz potrzebne narzędzia
  • Udział w strategicznym projekcie wdrażania systemu personalizującego relację z klientami w real-time
  • Praktyki w modelu agile pod opieką ekspertów CRM/Data Science z Departamentu Wiedzy o Kliencie
  • Szkolenia narzędziowe, w tym: JIRA, Bitbucket, Jupyter, FlinkSQL
  • Wiedzę z obszaru CRM i personalizacji, w tym przetwarzanie danych strumieniowych (ESP) popartą praktycznym zastosowaniem w biznesie
  • Opiekę mentora, który wprowadzi Cię do wykonywanych zadań oraz udzieli wsparcia na każdym etapie praktyki
  • Udział w zadaniach, które istotnie wpłyną na Twój rozwój oraz informację zwrotną, udzielaną na bieżąco - ,,parzeniu kawy" mówimy stanowcze NIE!
  • Pracę w kompetentnym i przyjaznym zespole- dbamy o dobrą atmosferę pracy :)
  • Dyplom po ukończonej praktyce

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium