
Praktyka - CRM (Personalizacja / event-driven / real-time marketing)
Praktyka - CRM (Personalizacja / event-driven / real-time marketing)
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- Udział w budowaniu i rozwoju spersonalizowanych doświadczeń klientów (event-driven, w tym real time) przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii CRM
- Prototypowanie i wdrażanie scenariuszy zdarzeniowych z wykorzystaniem platformy do przetwarzania danych strumieniowych (event stream-processing platform)
- Analityka danych (SQL/Python), w tym analiza biznesowa potencjału działań w zakresie marketingu zdarzeniowego
- Współdziałanie z innymi jednostkami, w ramach analizy podróży klienta (customer journey)
- Testowanie, podsumowywanie i wyciąganie wniosków oraz rekomendowanie usprawnień w procesach związanych z personalizacją
Wymagania:
- Gotowość do odbycia praktyki w okresie 03.07-30.09, min. 40h w tygodniu
- Poczucie odpowiedzialności za obszar i angażowanie innych osób we współpracę
- Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
- Chęć do analizy usługi lub produktu z punktu widzenia użytkownika/klienta
- Łatwość generowania pomysłów na komunikację z klientami
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- Znajomość SQL/baz danych
Mile widziane:
- Doświadczenie w obszarze CRM/badań rynkowych/badań klienckich bądź zainteresowanie tematyką budowania relacji z klientem
- Zainteresowanie nowymi technologiami/digital/AI
- Znajomość branży finansowej/bankowej
- Znajomość Python
Oferujemy:
- Płatną praktykę w oparciu o umowę absolwencką
- Pracę hybrydową (2 dni w tygodniu pracy zdalnej) oraz potrzebne narzędzia
- Udział w strategicznym projekcie wdrażania systemu personalizującego relację z klientami w real-time
- Praktyki w modelu agile pod opieką ekspertów CRM/Data Science z Departamentu Wiedzy o Kliencie
- Szkolenia narzędziowe, w tym: JIRA, Bitbucket, Jupyter, FlinkSQL
- Wiedzę z obszaru CRM i personalizacji, w tym przetwarzanie danych strumieniowych (ESP) popartą praktycznym zastosowaniem w biznesie
- Opiekę mentora, który wprowadzi Cię do wykonywanych zadań oraz udzieli wsparcia na każdym etapie praktyki
- Udział w zadaniach, które istotnie wpłyną na Twój rozwój oraz informację zwrotną, udzielaną na bieżąco - ,,parzeniu kawy" mówimy stanowcze NIE!
- Pracę w kompetentnym i przyjaznym zespole- dbamy o dobrą atmosferę pracy :)
- Dyplom po ukończonej praktyce
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium